وزیر کشور: دشمن به تروریستها ۵۰ میلیون ۵۰ میلیون برای شعارنویسی و کوکتل مولوتف پول دادند

کد خبر: 1187820

وزیر کشور تاکید کرد : دشمن با ایجاد اغتشاشات اخیر تلاش می‌کند صدای اقدامات بزرگی که در کشور انجام شده به گوش مردم نرسد.

وزیر کشور: دشمن به تروریستها ۵۰ میلیون ۵۰ میلیون برای شعارنویسی و کوکتل مولوتف پول دادند

احمد وحیدی در آیین نامه تکریم و معارفه استاندار تهران گفت: باید از تلاشهای برادر مقتدر، برنامه ریز و کوشا آقای منصوری ظرف یکسال گذشته که دوره خوبی را سپری کردیم، قدردانی کنم. خدا را شکر می‌کنم که انقلاب چنین فرزندانی دارد و امروز شاهد هستیم که مسئولیتهای بزرگ را برعهده می گیرند.

وی افزود: گزارش بسیار خوبی ارائه شد که نشان می دهد در گوشه گوشه این کشور اقدامات بزرگی انجام شده یکی از دلایل اغتشاشات اخیر نیز همین اقدامات بزرگی است که در کشور انجام شده و دشمن تلاش می کند این اقدامات به گوش مردم نرسد. در حقیقت نمی خواهند این اقدامات و تحولات بزرگ شنیده شود.

وزیر کشور ادامه داد: در این اغتشاشات به خیال باطل خود می خواهند فاصله ایجاد کنند؛ اما همین حضور میلیونی مردم در سیزده آبان و در تشییع شهدای اغتشاشات اخیر نشان داد که تصور آنها باطل است و این فاصله میان مردم و نظام ایجاد نخواهد شد. مردم ما رنجیده خاطر هستند از اهانت‌هایی که به قرآن و پرچم جمهوری اسلامی ایران شده و رنجیده خاطر هستند از اینکه فرزندان آنها در روز روشن توسط دشنه دشمن و تروریست‌ها که رسما پول گرفته اند به شهادت رسیدند.

به گفته وی، دشمن در این ایام به تروریستها ۳۰ هزار دلار و ۵۰ میلیون ۵۰ میلیون برای اقداماتی همچون شعارنویسی و کوکتل مولوتفشان پول دادند و این افراد این پول‌ها را در حسابهای خود دریافت کردند و دست به این اقدامات زده اند افرادی که حتی بعضا گرفتار تور دشمن شدند.

وی تاکید کرد: دولت خدمتگزار مردم است و دشمن در آخرین مراحل استراتژی خود این پروژه را به دلیل درماندگی همه طراحی های قبلی خود اجرا کرده است. عده‌ای نیز ناآگاهانه در این جنگ روانی حقیقت ماجرا را متوجه نشدند به شکلی که بعضا افرادی که گرفتار می شوند بعد از صحبتها با ابراز پشیمانی و ندامت و با گریه اعلام می کند چرا قبلا این صحبتها به ما نشده است.

وزیر کشور ادامه داد: دشمن وقتی احساس می کند در اغتشاشات ناموفق بوده و داخل کشور این موضوع فروکش می کند با جوسازی با هر عنوانی می‌خواهد این فضا را علیه انقلاب و کشور مادر دنیا حفظ کند. ولی بی تردید انقلاب قوی تر از آن است که با این بادها بلرزد و قطعا قدرمندتر از قبل عمل می کند. مهم این است کسانی که درگیر این ماجرا هستند صحنه را به خوبی بشناسند.

وحیدی ادامه داد: برخی افراد سطل زباله آتش زدند و کاسب‌ها را تهدید کردند که دست ازکار بکشند این اوج درماندگی است تصور می کنند با این اقدامات کشور دچار دگرگونی می شود شعارهایی می‌دهند که نشان دهنده شخصیت پایین آنها است و تلاش می‌کنند احساس نامنی را القاء کنند تا اهداف خود را به پیش ببرند؛ اما همه نیروهای مسلح و همین بسیج که این هفته متعلق به آنهاست با قدرت در میدان ایستاده است و همین شهید علی‌وردی که تلاش کردند اهانتی به رهبری کند ولی جان خود را می گذارد تا این اهانت را انجام ندهند در حقیقت نشانه هایی هستند که خداوند می خواهد این موارد را به ما متذکر شود. بی تردید بسیج یکبار دیگر سربلند تر از همیشه خود را نشان داد و قدرت ما نیز در وجود همین شهدایی همچون شهید علی وردی است.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبتهای خود به سوابق علیرضا فخاری استاندار تهران اشاره کرد و افزود: آقای فخاری سوابق روشن و متعددی در حوزه های امنیتی اقتصادی، وزارت کشور، وزارت نفت و ... دارد و به عنوان چهره موفق و با اخلاق با پیشینه ای درخشان قلمداد می شود که امیدواریم با حضور ایشان و همکاری همه مسوولان استان بتوانند در جهت خدمت به شهروندان تهرانی گام های موثری بردارند و تهران به عنوان ام القرای جهان اسلام پیش از پیش بدرخشد امیدواریم بانگاه بلندمدت، طراحی های بزرگی در این استان داشته باشیم تا آیندگان در مسیری روشن حرکت کنند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها