سردار نقدی: ماموریت دهه هشتادی‌ها محو کردن اسرائیل است

کد خبر: 1188276

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اظهار این که ماموریت نیمه تمام سردار شهید سلیمانی را دهه هشتادی ها با از بین بردن رژیم اسرائیل تمام می کنند، هشدار داد که اگر این رژیم و آمریکا اشتباه فاحشی علیه ایران مرتکب شوند ،ببیند این نسل با شما چه می کند.

سردار نقدی: ماموریت دهه هشتادی‌ها محو کردن اسرائیل است

سردار محمد رضا نقدی روز پنجشنبه در گردهمایی بزرگ دانشجویان بسیجی مازندران با عنوان پیشگامان رهایی در دانشکده امام محمد باقر ساری ،افزود: این که رسوایی دشمنان را با این حجم از خشونت ها علیه ایران را در این دوره شاهد هستیم، باید این سوال را مطرح کرد که آنان چرا از ایران این همه می ترسند و هجمه بزرگ و جهانی علیه ایران درست می کنند.؟

وی با بیان این که ماموریت دهه هشتادی محو کردن اسرائیل است و این ماموریت سبب هجوم دشمنان به این نسل شده است ،ادامه داد: وحشت آنان از این ماموریت دهه هشتادی است ، ممکن است سئوال کنید آیا این ماموریت لازم است و یا شدنی است ؟ باید بگوییم صد درصد لازم و عملی است ،چون رژیم اسرائیل و آمریکا به راحتی دانشمندان ما را ترور می کند، حداکثر تحریم های اقتصادی را علیه ایران دنبال می کنند ، دخالت در فرهنگ کشورمان می کنند، صدها رسانه را علیه نسل های ایران بسیج می کنند، یقین کیند هیچ راهی جزء نابودی رژیم اسرائیل نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن ، درخشش استعداد های نسل ها ،امنیت و پیشرفت این مملکت را هدف گرفته است، بنابراین رژیم اسراییل باید حذف شد و این ماموریت نیمه تمام سردار شهید سیلمانی توسط دهه هشتادی ها محقق خواهد شد.

وی با توضیح این که تصویری که امروز دشمن از وضعیت سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی ایران ساخته دروغی بیش نیست ،گفت : این که شما نسل جوان قوی هستید و دشمن ضعیف ، واقعیت است ، واقعیت این است که مولفه های قدرت ایران در طول سال های پس از انقلاب بر اساس آمار رسمی رو به بالا بوده است. این که ایران قبل از انقلاب ارتش در اختیارش نبود ، اما امروز این چنین مقتدر است ، بدانید دلیل چنین تبلیغات علیه نظام جمهوری اسلامی این واقعیت ها است.

وی گفت: تاریخ را بخوانید ، هر بار که به به ایران حمله شد بخشی از کشور را از دست داده ایم ، اما اکنون نیروی مسلح ایران رتبه اول قدرت نظامی دنیا را دارد ، چرا ؟چون تکیه ما به خدا است.ایران اسلامی دنیا را از حلقوم آمریکا بیرون کشیده است و این را دشمن بر نمی تابد.

دهه هفتادی و هشتادی با مقابله علیه پهپادهای آمریکایی نشان دادند که آمریکا هیچ کاره است

سردار نقدی گفت: همه شما شنیده اید که گفته شده آمریکا رهبر بلامنازع دنیا است ، این اظهارات دیگر از بین رفته است ، هیمنه آمریکا از سوی ایران اسلامی شکسته شده است ، همه دنیا به جز ایران اسلامی از آمریکا هراس دارند ، فرمایشات رهبر انقلاب را به خاطر بیاورید که فرمودند ما با رهبری آمریکا موافق نیستیم و قبول نداریم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند که ما با آمریکا نیستیم و این را عملی کردیم ، دهه هفتادی و هشتادی با مقابله با پهپادهای آمریکایی نشان دادند که آمریکا هیچ کاره است. در شرق اروپا مقابل آمریکا می ایستند ،تنگه تایوان مقابل آمریکا قد علم کرده است و کشورهای آمریکا لاتین نیز مقابل آمریکا است.

وی با اظهار این که شجاعت ایران اسلامی در دنیا گسترش یافته است، گفت: امروز قدرت سیاسی آمریکا که گفته شده ایران نباشد به ۴۳سال رسید ، سیاس حزب الله و بشار اسد برود نیز کهنه و اصلا عملی نشده است ،امروز قدرت نظامی آمریکا پوچ شده است ، زمانی بیانیه حرکت ناو آمریکا سبب هراس کشورها می شده است ، اما اکنون دیگر حتی حرکت این ناو برای ایران معنایی ندارد. همین ارتش آمریکا از عراق و افغانستان فرار کرد و حتی جاسوسان بدبخت خودشان را جا گذاشته بودند. طبق آمار رسمی سازمان حسابرسی آمریکا ، میلیارد ها دلار در این کشور ها تجهیزات نظامی جا گذاشته شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: تصویر غلطی که از قدرت رسانه ها انجام می دهند ،دروغگویی ها علیه نظام اسلامی ایران و مخفی کردن واقعیت ها است ، در حالی که ناکارآمدی مدیریت در حوادث طبیعی در آمریکا بیداد می کند ، اما رسانه ها تصویری غیر واقعی ارایه می دهند.حقوق شهروندی را با داستان سازی از سوی رسانه ها چنان علیه ایران انجام می دهند که امروز به نظر واقعیت است، اما سوختن یک میلیون و ۳۹۰هزار هکتار ,جنگل و ازبین رفتن ۶هزار و ۶۰۰خانه مسکونی را در کالیفرنیا را ناکامی نمی دانند و اصلا رسانه ای نمی کنند، اما سوختن پلاسکو را بت می کنند.

سردار نقدی گفت : امروز مردم خوش غیرت و با غیرت ایران مقابل صدها رسانه بیگانه به خوبی ایستاده اند ، این که چند هنرمند همراهی با دشمنان داشته باشند ،اصلا مهم نیست هنرمندانی بی اخلاق با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی ،قرار نیست مردم با سبک و روش و یا با خط مشی زندگی این هنرمندان باشند ،مردم عاقل هستند ، پیروی از سبک زندگی هنرمندی که شش بار طلاق گرفته است؟

وی ادامه داد: مرحبا به مردمی که ایستاده اند و این علامت بزرگ پیروزی دهه هشتادی است ، این نسل به سمت ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی مبنی بر از بین رفتن رژیم اسراییل درحرکت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در پاسخ به پرسش چند تن از دانشجویان مبنی بر بیکاری به عنوان یک معضل جدی کشور ،گفت : تولید داخلی و مصرف تولیدات داخلی مانع دراز شدن دستمان به سمت تولیدات خارجی است ، به طور یقین با افزایش تولیدات داخلی و مصرف آن توسط مردم کشور، اشتغال و رونق اقتصادی به وجود می آید.

وی در مورد آزادی بیان نیز گفت: همه می دانید استفاده از فضای مجازی که کشورهای بیگانه از طریق پیام رسان های خود به جان جوانان ما انداخته اند ، مملو از ناهنجاری های اجتماعی ، فحشا و اغواگری است ،اکنون استفاده از نرم افزار ها و پیام رسان های داخلی ضروری شده است ،مسوولان باید شبکه ملی اطلاعات که بستری مهم برای آزادی بیان است ، توجه ویژه کنند.

وی گفت: طبق آمار امروز استفاده از پیام رسان داخلی از ۷.۵ میلیون نفر به ۳۵میلیون نفر رسیده است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها