علم‌الهدی: قشر انقلابی پرستار، ابزار تحقق مطامع دشمن نمی‌شود

کد خبر: 1189299

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: جریان معاند از این حقیقت غافل است که خانواده بزرگ پرستاری به عنوان قشر انقلابی است و ابزار تحقق مطامع شوم آنان نخواهد شد.

علم‌الهدی: قشر انقلابی پرستار، ابزار تحقق مطامع دشمن نمی‌شود

آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده ولی فقیه خراسان رضوی در دیدار با جمعی از پرستاران مشهد و کارکنان بهداری رزمی سپاه امام رضا (ع) گفت: بدیهی است که وقتی دزد به خانه‌ای می‌آید، به دنبال ارزشمندترین کالای موجود باشد و بر همین اساس دشمن تلاش می‌کند تا پیش از همه، سراغ پرستاران برود و آنان را به همراهی با خود تحریک کند، زیرا رسالت پرستاری، حیات بخشی به جامعه است.

او با اشاره به فداکاری‌های حضرت زینب (س) افزود: آن حضرت خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های شخصیتی متعددی داشت، اما از آن میان، پرستار بودن حضرت زینب (س) از همه شاخص‌تر است، به خصوص وقتی که آن حضرت دغدغه انتشار خبر وقایع کربلا و جهانی شدن نهضت حسینی را داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: حضرت زینب (س) به دنبال آن بود تا در برابر تحریف‌های بنی امیه، قیام امام حسین (ع) را نه به عنوان یک جنگ بلکه به عنوان یک انقلاب معرفی کند و بنابراین در همین زمان، همه زن‌ها و بچه‌ها را دور هم جمع می‌کرد تا هم جانشان را حفظ کند و هم درد‌ها و رنج هایشان را در خدمت توسعه مکتب به کار گیرد.

 علم الهدی بیان کرد: به خاطر اهمیت این حرفه و جایگاه باعظمتی که پرستاران، به دلیل مشکلات این شغل، با آن مواجه می‌شوند، حضرت زینب کبری (س) همکار پرستاران خوانده شده است و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که پرستاران ما، خود را همکار رهبر انقلاب دوم کربلا بدانند.

او تصریح کرد: وقتی یک پرستار به بیماران رسیدگی می‌کند، این زحمت هیچ جایگزینی ندارد، زیرا ثمره این تلاش، حفظ بقا و دوام زندگی آن بیمار است که در تک تک لحظات عمر احیاشده او، آن پرستار و کادر درمان هم در اجر اعمال نیک این فرد رهاشده از بیماری سهیم هستند.

 نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: تنها وجودی که می‌تواند از عهده جبران زحمات پرستاران بربیاید، ذات اقدس پروردگار است و بر همین اساس، اگر پرستاران در زمان انجام خدمات خود نیت قرب الهی داشته باشند، آن زمان است که اجر شایسته خدمت، نصیب آنان خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها