قانون ساماندهی صنعت خودرو در دستورکار امروز مجلس

کد خبر: 1189395

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱ در دستور کار مجلس قرار گرفت.

قانون ساماندهی صنعت خودرو در دستورکار امروز مجلس

نشست علنی امروز- چهارشنبه ۹ آذر ماه به ریاست محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور اکثریت از نمایندگان آغاز شد.

در این نشست قرار است ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب ۱۴۰۱ (ارجاع از جلسه علنی) و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح دوفوریتی الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین نمایندگان در این نشست گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درمورد طرح اصلاح قانون تشکیلات وآیین دادرسی دیوان عدالت اداری اعاده شده از شورای نگهبان وگزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری بین دولتهای ساحلی خزر اعاده شده از شورای نگهبان را بررسی می کنند.

ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی درمورد طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل و گزارش کمیسیون اجتماعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد صندوق بازنشستگی کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه های امروز جلسه علنی خواهد بود.

همچنین نمایندگان در این نشست تقاضای دو فوریت در مورد طرح اصلاح ماده ۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری و تقاضای یک فوریت در مورد طرح الحاق ۷ تبصره به ماده ۷ اساسنامه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابت تسهیل روند ساخت و ساز روستایی برای بومیان روستا و حمایت از دولت در جهت ساخت ساخت یک میلیون مسکن در سال را بررسی می‌کنند./ ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها