سومین جلسه مشترک دولت و مجلس هفته آینده

کد خبر: 1189464

سخنگوی دولت خبر داد که سومین جلسه مشترک اعضای دولت با نمایندگان مجلس هفته آینده برگزار خواهد شد.

 سومین جلسه مشترک دولت و مجلس هفته آینده

علی بهادری‌ جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز دولت ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، اظهار داشت: در جلسه امروز دولت، رییس‌جمهور و سایر اعضا تقدیرات متعددی از زحمات جامعه پرستاری به ویژه در مدیریت کرونا داشتند و از تصمیمات امروز دولت در این حوزه این بود که وزارت بهداشت با همکاری سازمان صدا و سیما و وزارت ارشاد و با حمایت سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد و... بتوانند تولیدات هنری برای مستندسازیِ تلاش‌ها و فداکاری‌های این عزیزان به ویژه در دوران کرونا داشته باشند تا زوایای گسترده خدمت‌رسانی مجاهدانه منعکس شود.

وی افزود: روز گذشته ثبت پنجمین رکورد روز بدون فوت کرونایی را داشتیم و این‌ها نتیجه زحمات کادر درمانی است ولی همزمان در برخی کشورها شاهد قرنطینه و مرگ و میرهای دو رقمی هستیم.

سخنگوی دولت بیان کرد: هفته آینده سومین جلسه مشترک دولت و مجلس به میزبانی قوه مقننه برگزار خواهد شد و البته غیر از این جلسه، جلسات متعددی با کمیسیون‌ها و اعضای مجلس داشته‌ایم و این روند ادامه خواهد داشت.

سخنگوی دولت گفت: شنبه آینده همایشی با حضور رییس‌جمهور و حقوقدانان کشور به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی و بررسی ابعاد حقوقی تسریع در اجرای اصول مختلف قانون اساسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: وزیر کشاورزی از بخشی از دستاوردهای این وزارتخانه در حوزه‌های مختلف در جلسه امروز هیات دولت گزارش ارائه داد؛ طبق آن در سال اول دولت مردمی به نسبت سال آخر دولت قبلی شاهد رشد 500 درصدی واگذاری زمین برای شهرک‌های کشاورزی هستیم که می‌تواند موجب رشد اقتصادی کشاورزی و تولیدات این محصولات باشد. در همین بازه زمانی، در حوزه تولید محصولات آبزی نیز با افزایش 23 درصدی مواجه بودیم. واکسیناسیون پرندگان هم افزایش 30 درصدی داشتیم که بخشی از دستاوردهای متعدد این وزارتخانه است.

سخنگوی دولت گفت: در جلسه امروز گزارش برنامه دولت مردمی در حوزه کنترل تورم و مسیر اقتصادی طی شده ارائه شد و زوایای آن حدود یک ساعت مورد بحث و بررسی قرار گرفت./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها