بابایی کارنامی: مجلس یازدهم مردمی و در تراز انقلاب اسلامی است

کد خبر: 1189722

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس گفت: مجلس یازدهم را مردمی و در تراز انقلاب اسلامی است.

بابایی کارنامی: مجلس یازدهم مردمی و در تراز انقلاب اسلامی است

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مدرس گفت: مجلس یازدهم را مردمی و در تراز انقلاب اسلامی است.

علی بابایی کارنامی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت ۱۰ آذر سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی، افزود: مجلس یازدهم مردمی است و در مسیر اعتلا و پیشرفت انقلاب اسلامی گام می بردارد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت عالم مجاهد آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر اهمیت ذاتی این نهاد مردمی و انقلابی، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین نهاد قانونگذاری و نظارت بوده و به تعبیر رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) مجلس مردمی، متعهد و انقلابی است.

وی در ادامه با گرامیداشت ۱۰ آذر روز مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر اهمیت نظارت و قانون گذاری در مجلس شورای اسلامی، افزود: مسیر پیشرفت و توسعه انقلاب اسلامی از عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) و خدمت بی منت به ملت بزرگ ایران اسلامی می‌گذرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های منحصر این دوره از مجلس یازدهم، تصریح کرد: اصلی ترین دغدغه مجلس یازدهم توجه به تغییر وضعیت و معیشت و رفاه ملت بزرگ ایران اسلامی است و نمایندگان تلاش می‌کنند تا وضعیت نوسانات در افزایش بی رویه قیمت‌ها و بسیاری از مشکلات و معضلات در ایجاد تورم و گرانی‌ها کاهش و رفع شود.

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به وعده مجلس یازدهم شورای اسلامی در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و خدمتگزاری بی منت برای ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی، خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی یک نهاد مردمی و قانون گذاری و نظارتی است و قطعاً این مجلس تلاش خواهد کرد برای تحقق وعده‌ها و رفع مشکلات در حوزه قانونگذاری و نظارتی مؤثر واقع شود و تا آخرین لحظه این دوره از مجلس بر عهدی که بسته است پایبند خواهد بود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها