سردار زهرایی: دشمن در جنگ زیست مجازی هم شکست می‌خورد

کد خبر: 1189773

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی به وسیله همه عوامل و دستگاه‌های موجود، به میدان آمده و به خیال خود می‌خواهد زیست مجازی تشکیل دهد اما این روند نتیجه ای جز شکست برای آنان نخواهد داشت.

 سردار زهرایی: دشمن در جنگ زیست مجازی هم شکست می‌خورد

سردار زهرایی، رئیس بسیج سازندگی کشور امروز در همایش طلایه‌داران بسیج در شیراز با بیان اینکه دشمن و استکبار در جنگ نرم، جنگ فرهنگی و جنگ اقتصادی شکست خورد، اظهار داشت: امروز دشمن با جنگ ترکیبی با همه عوامل و دستگاه‌های در دست به میدان آمده است تا به زعم خود، جنگ زیست مجازی ایجاد کند.

رئیس بسیج سازندگی کشور تاکید کرد: این نبرد تمدنی، جنگ اراده‌ها با اراده‌ها است، جنگ دلدادگی و وارستگی است و دشمن را در این جنگ هم شکست خواهیم داد.

وی با بیان اینکه هرچه دشمن بخواهد مردم را به سمت نا امیدی سوق دهد، مردم ما با فعالیت و استفاده از تحریم ها به فرصت‌ها دست پیدا کرده و امیدوارتر می‌شوند، افزود: اجتماع امروز، با حضور سردمداران و فعالان اقتصاد مقاومتی است که فعالیت انها، نمونه‌ای از اقدامات فرزندان ولایت است که در کیفیت، کمیت و سرعت، خدمت‌رسان مردم هستند.

سردار زهرایی با تاکید بر اینکه خواهران به تاسی از حضرت زینب کبری(س) و برادران ما به تاسی از حضرت عباس(ع) نوای لبیک یا خامنه‌ای سر می‌دهند، گفت: ما باید در تاریخ، جای خود را مشخص کنیم و قدر ولایت، بسیجی بودن و قدر توفیق خدمت‌رسانی به دیگران را بدانیم و با پیوندهای اجتماعی قوی برای دیدن ذلت دشمن قدم برداریم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها