حاجی بابایی: ما با سرعت در حال فائق آمدن بر مشکلات هستیم

کد خبر: 1189868

یک نماینده مجلس گفت: اقتصاد کشور ایران، قدرتمند است ولی معیشت مردم به دلایل گوناگون وضعیت مناسبی ندارد و ما با سرعت در حال فائق آمدن بر مشکلات هستیم.

حاجی بابایی: ما با سرعت در حال فائق آمدن بر مشکلات هستیم

یک نماینده مجلس گفت: اقتصاد کشور ایران، قدرتمند است ولی معیشت مردم به دلایل گوناگون وضعیت مناسبی ندارد و ما با سرعت در حال فائق آمدن بر مشکلات هستیم.

حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده همدان شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان همدان با مجمع پیشگامان انقلاب اسلامی که در دفتر امام جمعه همدان برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن به این نتیجه رسیده که تنها راه شکست انقلاب، تضعیف نیروهای داخلی است، گفت: اگر دشمن بر این تصور بود که وضع ما رو به سراشیبی است، نقشه هایش را عملیاتی نمی کرد.

وی تصریح کرد: اقتصاد کشور ایران، قدرتمند است ولی معیشت مردم به دلایل گوناگون وضعیت مناسبی ندارد و ما با سرعت در حال فائق آمدن بر مشکلات هستیم.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برهمین اساس با انجام فعالیت های اقتصادی قدرتمندانه در یکماه گذشته و با وجود تمام توطئه های بین المللی علیه کشور موفق شدیم بیشترین صادرات نفت را نسبت به چند سال گذشته به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اگر همه ما مسوولان با هم متحد باشیم می توانیم در برابر دشمن ایستادگی کنیم افزود: دشمن چشم دیدن قله موفقیت های ما را ندارد و می خواهد آنرا تبدیل به دره کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی نیاز دارد که پشت سر رهبر معظم انقلاب بایستد و قدرتمندانه حرکت کند افزود: همه مسوولان با تمام قوا برای پیشرفت کشور تلاش می کنند اما دشمن با تمام قدرت همه دنیا را علیه کشور ما بسیج کرده است.

حاجی بابایی اظهار داشت: صادرات ۶ میلیارد دلار فرآورده های نفتی در طول هشت ماه گذشته از اقدامات چشمگیر در راستای توسعه اقتصاد کشور است.

وی با طرح این سوال که در فضای مجازی وقتی به دولتمردی بد می‌گویند چند نفر از وی دفاع می کند، افزود: دشمن با تمام قدرت در حال حمله و هجمه است، اما دولت مقاوم ایستاده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط کنونی، انقلابی کسی است که یک نفر را نسبت به انقلاب خوش‌بین کند و ضد انقلابی کسی است که با خصلت ثروت اندوزی و زیاده خواهی اش مردم را نسبت به انقلاب بدبین کند.

حاجی بابایی اظهار داشت: کسی که در جمهوری اسلامی کوچکترین سواستفاده را بکند بالاترین ضربه را به انقلاب اسلامی وارد کرده است.

وی، کسی را انقلابی دانست که مانند شهید سلیمانی هر آنچه دارد در راه انقلاب و اسلام فدا کند و غیر انقلابی کسی است که با نماز شب خواندن، انقلاب را فدای منافع خود کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جمهوری اسلامی هر کسی می تواند سرمایه گذاری و ثروت اندوزی کند اما نباید جزو مسوولان باشد.

حاجی بابایی گفت: حرکاتی که در ماه های اخیر در کشور رخ داد توسط دشمن ساماندهی شده بود و در نهایت ۸۴ میلیون ایرانی گام به گام فهمیدند که مظلوم واقعی در این شرایط دولت و حاکمیت است./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها