سردار تنگسیری: خدا دو بار آمریکایی‌ها و دو بار انگلیسی‌ها را به زانو در آورد

کد خبر: 1189869

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فقط شیطان بدنبال تفرقه است و اگر امروز از حلقوم کسی صدای تفرقه برخیزد، به مسلمان بودن آنان باید شک کرد. هرمز علاوه بر نماد وحدت، نماد استقامت هم هست. از فتح المبین تا والفجر ۸ از این جزیره شهید و رزمنده داریم.

سردار تنگسیری: خدا دو بار آمریکایی‌ها و دو بار انگلیسی‌ها را به زانو در آورد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فقط شیطان بدنبال تفرقه است و اگر امروز از حلقوم کسی صدای تفرقه برخیزد، به مسلمان بودن آنان باید شک کرد. هرمز علاوه بر نماد وحدت، نماد استقامت هم هست. از فتح المبین تا والفجر ۸ از این جزیره شهید و رزمنده داریم.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش مادران فاطمی در بندرعباس اظهار کرد: شهدا ما را از یوغ طاغوت نجات دادند و یاد و خاطره حاج قاسم و شهیدابومهدی المهندس را گرامی می‌داریم که پرچم آنان در مبارزه با استکبار در اهتزاز است.

وی با تبریک هفته بسیج، شکوه این هفته را متعلق به حشدالشعبی عراق، فاطمیون، دلاورانی که در سوریه جان خود را فدا کردند و راه را بر دشمن بستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خطاب به حاضران در این همایش، عنوان کرد: در استانی پا گذاشته‌اید که افتخار شهدایی را دارد که در دفاع مقدس و نیز در مواجهه با شیطان بزرگ جان خود را فدا کردند و در گذشته نیز منشا مقاومت در بازپس‌گیری جزایر و گمبرون بوده است و دلاوری بخشی از وجود آنهاست.

وی افزود: در هرمز مظاهر شجاعت و بزرگی و ولایتمداری را در تاریخ پرآوازه آن شاهدیم. مادر شهیدان فاطمه نیک افتخار بزرگ ایران و هرمزگان است که با تقدیم ۸ شهید و خودش در سال ۶۶ در مکه به خیل این شهیدان پیوست و جا دارد او را مظهر شجاعت و ایثار بدانیم.

به گفته سردار تنگسیری، او و دیگر مادران شهدا، مشعل نورانی راه ایستادگی و رشادت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مجلس ششم که برخی زاویه داشتند را به هرمز و خانه این شهیدان در هرمز بردیم و برخی از آنها از عظمت این شهیدان گریستند که چگونه یک خانواده می‌تواند این همه شهید دهد و مانند کوه استوار باشد. این را باید دنیا مرور کند و بداند که ما در انقلاب‌مان چه زنانی داریم. این افتخار هرمزگان است.

وی تاکید کرد: بانوی شهیده فاطمه نیک، این شیر زن نشان داد که با ولایت است و خدا در خانه خودش پذیرای او شد و او در سفر حج به خیل شهدا پیوست.

سردار تنگسیری گفت: از همسران شهدای مدافع حرمی که دهه هشتادی هستند تا زنانی که در خرمشهر اسحله به دست گرفتند، اینها زنان میهن ما هستند.

وی عنوان داشت: اصل کار را خواهران ما انجام دادند و ما این را باید در تاریخ و انقلاب مرور کنیم. در مقاومت و در کشورهای مقاومت، زنان پشت سر مردانی بودند که دلاورانه به میدان جهاد میرفتند و اگر نبود زنانی مانند زینب کبری و فاطمه الزهرا، این موفقیت‌های بزرگ و این درخشش‌ها نبود.

وی در بیان خاطره‌ای از روزهای حصر آبادان نیز گفت: من دیدم در دفاع مقدس مادر اسماعیل تشت بلند که ترکش خورده بود و ۳ روز قبل فرزندش را تقدیم کرده بود، این مادر سر فرزندش را بر دامن گرفته بود و نرسیده به آبادان فرزندش آسمانی شد، خون از دامان مادر می‌چکید اما ماند در منطقه تا رزمندگان بمانند. او تنها نان آور خانواده‌اش را از دست داده بود اما حاضر نشد برغم زخمی شدن به عقب اعزام شود و گفت می‌مانم تا کنار رزمندگان جان دهم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: وحدت در هرمز و هرمزگان وجودی عمیق دارد یعنی این را باید الگو گرفت و در دنیا نشان داد.

وی تاکید کرد: فقط شیطان بدنبال تفرقه است و اگر امروز از حلقوم کسی صدای تفرقه برخیزد، به مسلمان بودن آنان باید شک کرد. هرمز علاوه بر نماد وحدت، نماد استقامت هم هست. از فتح المبین تا والفجر ۸ از این جزیره شهید و رزمنده داریم.

سردار تنگسیری با بیان این که اگر ما در مسیر ولایت و راه اسلام پیش برویم و فریب شیاطین را نخوریم، قطعا موفق هستیم و خدا به وعده خود عمل خواهد کرد‌، عنوان کرد: مقاوم باشید و بدانید امر خدا محقق می‌شود و سرنوشت صدام و صدامیان و یزید و یزیدیان پیش روی ماست که چگونه آنان ذلیل شدند اما راه حسینی و انقلاب شکوهمند اسلامی تداوم دارد.

سردار تنگسیری بیان داشت: ۲۲ جوان را در عربستان سر میبرند اما حقوق بشر کجاست؟ در بحرین شبانه دهها نفر را می‌کشند اما کجاست حقوق بشر؟

سردار تنگسیری به صهیونیست‌ها و غرب و آمریکا و بخصوص مرتجعین منطقه هشدار میدهیم که صبر ما زمانی دارد و ما نمی خواهیم خون بی گناهی ریخته شود اما بدانند که خون بیگناهان حلقوم اینان را خواهد گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امام ما در زمان جنگ به کشورهای پیرامونی خلیج فارس وعده داد که صدام بعد از ما به سراغ شیوخ عرب خواهد رفت و ای شیوخ جنوب خلیج فارس از تاریخ درس بگیرید و دیدید که درست بود و بلافاصله پس از پایان جنگ ایران به سراغ کویت رفت و تهاجم به دیگران را نیز در سر داشت.

سردار تنگسیری عنوان داشت: خدا دو بار آمریکایی‌ها و دو بار انگلیسی‌ها را به زانو در آورد. ما در این راه قهرمانیم/فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها