هشدار سرلشکر باقری به نظامیان آمریکایی از بوشهر

کد خبر: 1190216

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظامیان آمریکایی می‌دانند اگر نیتی و چشم‌داشتی به منافع ایران در خلیج فارس، سواحل، جزایر و سکو‌های نفتی داشته باشند با نیرو‌های قهرمان سپاه مواجه می‌شوند.

هشدار سرلشکر باقری به نظامیان آمریکایی از بوشهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نظامیان آمریکایی می‌دانند اگر نیتی و چشم‌داشتی به منافع ایران در خلیج فارس، سواحل، جزایر و سکو‌های نفتی داشته باشند با نیرو‌های قهرمان سپاه مواجه می‌شوند.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد نیرو‌های مسلح پس از بازدید از منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و نمایشگاه دستاورد‌های دفاعی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه مسئولیت عملیاتی حفاظت از خلیج فارس و تنگه هرمز به عهده سپاه است، اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه با تجربیات ارزشمندی که ‌از دوران دفاع مقدس و تامین امنیت خلیج فارس به دست آورده ‌در این سال‌ها در حال توسعه توان، قدرت و ارتقای آمادگی است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی سپاه امروز، از نظر کمیت و کیفیت تولید شناور‌های رزمی و موشک‌انداز و مین ریز و سایر انواع شناور‌های سطحی و موشک‌های بردبلند و نقطه‌زن دارای توانایی‌های بی‌نظیری است که قابل مقایسه با گذشته نیست و با تکیه این توان دفاعی توانسته از خلیج فارس به طور کامل محافظت کند، افزود‌: دشمنان می‌دانند اگر نیتی و چشم‌داشتی به منافع ایران در خلیج فارس، سواحل، جزایر و سکو‌های نفتی داشته باشند با نیرو‌های قهرمان سپاه مواجه هستند و در یکی دو موردی که نیرو‌های گشتی آمریکا به اشتباه به حریم سرزمینی ایران وارد شدند دستگیر شدند و با عطوفت و ملایمت ایران آزاد شدند و تعهد کتبی دادند که تکرار نکنند و تا کنون تکرار هم نکرده‌اند.

سرلشکر ‌باقری با بیان اینکه با تلاش و مجاهدت نیروی دریایی سپاه امنیت کاملا پایداری در خلیج فارس و تنگه هرمز برقرار است، تصریح کرد:‌ ارزیابی امروز ما هم موید این است که نیرو‌های سپاه با روحیه عالی و با قدرت از این منطقه محافظت می‌کنند./تسنیم

 سرلشکر باقری: دشمن اگر چشمداشتی به جزایر و سکوهای نفتی داشته باشد با نیروی دریایی سپاه مواجه خواهد شد

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمنان اگر چشم داشتی به سکوهای نفتی و جزایر در خلیج‌فارس داشته باشند، می‌دانند که با نیروی دریایی سپاه مواجه هستند و در دو موردی که نیروهای گشتی آمریکایی به خطا وارد آب‌های جمهوری اسلامی ایران شده‌اند، دستگیر شده و با عطوفت و ملایمت جمهوری اسلامی آمریکایی‌ها آزاد شدند. از طرفی قول و تعهد کتبی دادند که دیگر تکرار نکنند که تا امروز این اتفاق نیافتاده است.

سردار سرلشکر محمد باقری عصر امروز در بازدید از منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه امروز از نظر کمیت و کیفیت شناورهای رزمی، موشک انداز و مین ریز و نبردهای سطحی که دارد، قابل قیاس با گذشته نیست و ارتقاء فوق العاده‌ بالایی داشته‌ایم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه موشک‌های با برد بلند و نقطه زن و توان مین ریزی با سایر ابعاد سپاه باعث شده که امنیت بالایی را در خلیج‌فارس شاهد باشیم، گفت: دشمنان اگر چشم داشتی به سکوهای نفتی و جزایر در خلیج‌فارس داشته باشند، می‌دانند که با نیروی دریایی سپاه مواجه هستند و در دو موردی که نیروهای گشتی آمریکایی به خطا وارد آب‌های جمهوری اسلامی ایران شده‌اند، دستگیر شده و با عطوفت و ملایمت جمهوری اسلامی آمریکایی‌ها آزاد شدند. از طرفی قول و تعهد کتبی دادند که دیگر تکرار نکنند که تا امروز این اتفاق نیافتاده است.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با روحیه عالی و توانمندی بالا کاملا آمده هستند و خلیج‌فارس را مواظبت می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش توان تجهیزات نیروی دریایی سپاه گفت: امروز نمایشگاهی از طرح‌های خودکفایی و تحقیقاتی نیروهای دریایی سپاه به کمک شرکت‌های دانش بنیان به نمایش گذاشته شده که که بخشی از این کارها در حوزه افزایش دقت موشک‌ها و قدرت مین بوده است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها