نیکزاد: جنبش دانشجویی یک جنبش ضد استعماری بوده و خواهدبود/ بصیرت مردم مسئولیت ما را چند برابر کرده

کد خبر: 1190525

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جنبش دانشجویی ذاتا یک جنبش ضد استعماری بوده، هست و خواهد بود.

نیکزاد: جنبش دانشجویی یک جنبش ضد استعماری بوده و خواهدبود/ بصیرت مردم مسئولیت ما را چند برابر کرده

علی نیکزاد ثمرین در نشست علنی امروز- سه شنبه ۱۵ آذرماه- مجلس شورای اسلامی در نطق آغازین خود با تبریک روز دانشجو بیان داشت: در آستانه روز دانشجو قرار داریم این روز را به همه دانشجویان تبریک و تهنیت عرض می کنم، جنبش دانشجویی ما ذاتا جنبش ضد استعماری برای مقابله با استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهان خوار بوده ،هست و خواهد بود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ۱۶ آذر به یاد سه دانشجوی شهید مصطفی بزرگ نیا،احمد قندچی و مهدی شریعت رضوی به عنوان روز دانشجو نام گرفته است که بخاطر اعتراض به سفر معاون وقت رییس جمهور آمریکا به ایران و همچنین از سرگیری روابط ایران با بریتانیا مظلومانه به شهادت رسیدند.

نیکزاد بیان داشت: دانشجویان ما در سال ۳۲ با بصیرت و روشن بینی به درستی در آن ایام که بعد از کودتای ۲۸ مرداد قرار داشت، امریکا جهانخوار را عامل مشکلات کشور تشخیص داده و در برابر دخالت های بیگانگان در کشور ایستادند.

وی اضافه کرد: دانشجویان عزیز ما و جامعه دانشگاهی و فرهیخته ما امروز هم بیدار هستند و با بصیرتی که دارد دستگاهای پشت پرده و طراحی کلان استکبار را به خوبی می فهمد.

نیکزاد تصریح کرد:جنبش دانشجویی ما به درستی فهمیده است آنچه در دوماه گذشته اتفاق افتاده است صرفا اعتراض به واقعه تاسف آور نبوده بلکه طراحی پیچیده جنگ ترکیبی است که با آتش تهیه اختاپوس رسانه ای دلارهای آمریکایی ، سعودی و انگلیسی تغذیه و پشتیبانی می شود و با حمایت گروهک های تجزیه طلب که به صورت آموزش دیده آماده انجام عملیات های تروریستی هستند سازماندهی شده است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها