قالیباف:

یوم‌الله ۱۶ آذر نماد استقلال‌طلبی و مبارزه با دخالت خارجی است

کد خبر: 1190757

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یوم الله ۱۶ آذر نماد استقلال طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار و دخالت خارجی و نشان شکست کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

یوم‌الله ۱۶ آذر نماد استقلال‌طلبی و مبارزه با دخالت خارجی است

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۶ آذر ماه) در نطق پیش از دستور، گفت: فرا رسیدن روز شهادت حضرت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا (س) را به ملت ایران و عموم محبان ایشان در سراسر جهان اسلام تسلیت و تعزیت می‌گویم.

وی بیان کرد: همچنین روز دانشجو را به همه دانشجویان و علم پژوهان سراسر کشور تبریک و تهنیت می گویم و یاد و خاطره شهدای شجاع این روز، شهیدان مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی و مهدی شریعت‌رضوی را گرامی می‌دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یوم الله ۱۶ آذر نماد استقلال طلبی، مبارزه با سلطه، استعمار و دخالت خارجی و نشان شکست کودتاچیان آمریکایی در برابر ملت آگاه ایران است.

قالیباف ادامه داد: خون سرخ این شهدا و تمامی پویندگان راه آزادی و استقلال ایران لکه ننگ ابدی بر پیشانی دولت کودتاچی آمریکا و رژیم دست نشانده آنها و تمامی افراد خائنی است که منافع استعماری دولت‌های خارجی را به منافع ملت و کشور خود ترجیح می‌دهند و ایران را ویرانه‌ای در چنگال و زیر یوغ کودتاچیان آمریکایی و انگلیسی می‌خواستند و می‌خواهند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها