آیت الله سعیدی: انتظارت مردم شنیده شود

کد خبر: 1191125

استانها قم ۱۷ آذر ۱۴۰۱،‏ ۲۰:۲۹ آیت الله سعیدی در جمع شماری از نمایندگان خانه ملت: انجام وظایف قانونی توسط نمایندگان مجلس تحول آفرین است انجام وظایف قانونی توسط نمایندگان مجلس تحول آفرین است قم-امام جمعه قم گفت: اگر مجلس به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کند و نگاه جریانی به موضوعات نداشته باشد، قطعاً تحول آفرین بوده و بسیاری از مشکلات مردم رفع می شود. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایران اسلامی در بسیاری از مسائل پیشرفت‌های خوبی داشته است که از جمله آن می‌توان به مسائل هسته‌ای و نظامی اشاره کرد. امام جمعه قم بیان داشت: مردم باید در عرصه‌های انتخابات دقت کنند تا افرادی برگزیده شوند که بتواند مسیر پیشرفت و عزت ایران اسلامی را بر اساس منویات مقام معظم رهبری ادامه دهند. تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: حضور مسئولان در جمع مردم بسیار مهم است و می‌بینیم که این روحیه در رئیس جمهور وجود دارد آیت الله رئیسی در سفر به استان‌ها و همچنین حضور در مجامع مختلف این روحیه مردمی را به نمایش می‌گذارند. وی بیان داشت: مشکلاتی که امروز کشور با آن روبه رو است باید حل شود که این امر با همدلی و همت مضاعف مسئولان امکان پذیر است. آیت الله سعیدی عنوان داشت: پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف داشته ایم اما در بخش‌هایی همانند اقتصاد به جایگاه مطلوب دست نیافته‌ایم. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان داشت: آنچه که در این اغتشاشات دیده شد نشاندهنده آن است که مسیر انقلاب اسلامی صحیح و ارزشمند بوده است و دشمنان امروز از جمهوری اسلامی هراس دارند و برای از بین بردن آن حاضرند هزینه‌های زیادی انجام دهند. آیت الله سعیدی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آرا و نظرات مردم است و مسئولان باید برای شنیدن حرف‌های مردم گوش شنوا داشته باشند. وی همچنین عنوان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌بایست جلسات همفکری با حوزویان و دانشگاهیان و اندیشمندان برگزار کنند و مسائل مهم با هم اندیشی و همفکری برطرف شود. وی با بیان اینکه در مقابل هجمه فرهنگی باید هجمه فرهنگی صورت بگیرد افزود: شک نکنید و امیدوار باشید که اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری خواهد کرد و اگر هر کسی به سهم خودش به وظیفه اش عمل کند خدا به تلاش‌های او برکت می‌دهد. آیت الله سعیدی گفت: اگر مجلس به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کند و نگاه جریانی به موضوعات نداشته باشد، قطعاً تحول آفرین بوده و بسیاری از مشکلات مردم را رفع خواهد کرد.

آیت الله سعیدی: انتظارت مردم شنیده شود

امام جمعه قم گفت: اگر مجلس به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کند و نگاه جریانی به موضوعات نداشته باشد، قطعاً تحول آفرین بوده و بسیاری از مشکلات مردم رفع می شود.

آیت الله سید محمد سعیدی بعد از ظهر پنجشنبه در دیدار جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایران اسلامی در بسیاری از مسائل پیشرفت‌های خوبی داشته است که از جمله آن می‌توان به مسائل هسته‌ای و نظامی اشاره کرد.

امام جمعه قم بیان داشت: مردم باید در عرصه‌های انتخابات دقت کنند تا افرادی برگزیده شوند که بتواند مسیر پیشرفت و عزت ایران اسلامی را بر اساس منویات مقام معظم رهبری ادامه دهند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: حضور مسئولان در جمع مردم بسیار مهم است و می‌بینیم که این روحیه در رئیس جمهور وجود دارد آیت الله رئیسی در سفر به استان‌ها و همچنین حضور در مجامع مختلف این روحیه مردمی را به نمایش می‌گذارند.

وی بیان داشت: مشکلاتی که امروز کشور با آن روبه رو است باید حل شود که این امر با همدلی و همت مضاعف مسئولان امکان پذیر است.

آیت الله سعیدی عنوان داشت: پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف داشته ایم اما در بخش‌هایی همانند اقتصاد به جایگاه مطلوب دست نیافته‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حوادث اخیر کشور بیان داشت: آنچه که در این اغتشاشات دیده شد نشاندهنده آن است که مسیر انقلاب اسلامی صحیح و ارزشمند بوده است و دشمنان امروز از جمهوری اسلامی هراس دارند و برای از بین بردن آن حاضرند هزینه‌های زیادی انجام دهند.

آیت الله سعیدی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر آرا و نظرات مردم است و مسئولان باید برای شنیدن حرف‌های مردم گوش شنوا داشته باشند.

وی همچنین عنوان داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌بایست جلسات همفکری با حوزویان و دانشگاهیان و اندیشمندان برگزار کنند و مسائل مهم با هم اندیشی و همفکری برطرف شود.

وی با بیان اینکه در مقابل هجمه فرهنگی باید هجمه فرهنگی صورت بگیرد افزود: شک نکنید و امیدوار باشید که اگر خدا را یاری کنید خدا هم شما را یاری خواهد کرد و اگر هر کسی به سهم خودش به وظیفه اش عمل کند خدا به تلاش‌های او برکت می‌دهد.

آیت الله سعیدی گفت: اگر مجلس به وظایف قانونی خود به خوبی عمل کند و نگاه جریانی به موضوعات نداشته باشد، قطعاً تحول آفرین بوده و بسیاری از مشکلات مردم را رفع خواهد کرد./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها