واکنش نماینده مجلس به ادعای ضدایرانی واشنگتن: مردم یمن با تسلیحات آمریکایی کشته می‌شوند

کد خبر: 1191570

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ادعای ارسال سلاح از سوی ایران به یمن اقدامی در راستای دامن زدن به ایران هراسی است.

واکنش نماینده مجلس به ادعای ضدایرانی واشنگتن:  مردم یمن با تسلیحات آمریکایی کشته می‌شوند

عضو هیات رییسه کمیسیون سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ادعای ارسال سلاح از سوی ایران به یمن اقدامی در راستای دامن زدن به ایران هراسی است.

یعقوب رضازاده در رابطه با ادعای برخی از مقامات آمریکایی مبنی بر توقیف یک کشتی ماهیگیری ایرانی که حامل سلاح به سمت یمن بوده است، گفت: متاسفانه آمریکایی ها تصور می کنند می توانند از طریق دامن زدن به ایران هراسی سیاست های منطقه ای خودشان را پیش ببرند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروزه همه افکار عمومی دنیا به خوبی می داند که کدام کشورها به یمن تجاوز کرده و مردان، زنان و کودکان این کشور را به خاک و خون کشیده اند.

وی با اشاره به اینکه امروزه شاهد بروز فاجعه انسانی در یمن هستیم، ادامه داد: چنین رخدادی به دلیل حمایت های ایالات متحده از کشورهای متجاوز به یمن است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان نباید فراموش کرد تجاوز به یمن با تسلیحاتی صورت می گیرد که آمریکایی ها به کشورهای عربی فروخته اند لذا ایالات متحده از این طریق درصدد تجارت تسلیحات و کسب دلارهای نفتی است.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دخالت کشورهای بیگانه در یمن اقدامی خلاف قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل متحد است، خاطرنشان کرد: بر این اساس باید اذعان کرد اتهام زنی های بی اساس هیچگاه قابل پذیرش نیست./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها