رفتار متناقض مدعیان اصلاحات/ژست مدافع حقوق ایران گرفتند!

کد خبر: 1191676

معرکه‌گیری گروهک‌های تروریست تجزیه‌طلب در جنگ ترکیبی اخیر با پشتیبانی کامل آمریکا و اروپا، دفاع مکرون از تجزیه‌طلبان، تسلیح آشوبگران در کشورهای همسایه به اعتراف جان بولتون، حمایت تمام‌عیار غرب از اغتشاشات و پیام بایدن به اوباش تروریست، مدعیان اصلاحات را نگران تمامیت ارضی ایران نکرد و حتی آنها بار دیگر در نقش امتداد داخلی دشمن کار کردند اما پس از بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس ژست مدافع حقوق ایران گرفتند!

رفتار متناقض مدعیان اصلاحات/ژست مدافع حقوق ایران گرفتند!

به‌دنبال صدور بیانیه مشترک و تامل‌برانگیز رئیس‌جمهور چین و سران کشورهای عرب عضو شورای همکاری خلیج‌فارس که در آن نسبت به حاکمیت قطعی ایران بر جزیره سه‌گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی خدشه وارد شده بود، مدعیان اصلاحات که چشم خود را بر پشتیبانی همه‌جانبه آمریکا و کشورهای اروپایی از اغتشاشات و شروع جنگ ترکیبی علیه ایران با عاملیت و حمایت جبهه استکبار بسته بودند و به منافع ملی بی‌اعتنایی کردند، یک‌باره نگران مصالح کشور شدند.

امتداد داخلی دشمن، نگران تمامیت ارضی ایران!

افراطیون مدعی اصلاحات با تیترهایی از جمله «چین علیه ایران» و «چرخش چین در برابر ایران» ژست منافع ملی گرفتند و حال آنکه اگر نگران حقوق کشور بودند، بر حمایت تمام‌عیار آمریکا و کشورهای اروپایی از اغتشاشات در ایران و طراحی جنگ ترکیبی سرپوش نمی‌گذاشتند. دفاع از مصالح کشور و تمامیت ارضی ایران چه در برابر شرق باشد، چه غرب تفاوتی برای جبهه انقلاب اسلامی ندارد اما مدعیان اصلاحات که به‌عنوان سرمایه‌های اسرائیل و پادوهای آمریکا، چشم‌شان به دهان آمریکاست و دنبال غرب می‌دوند و امر کاخ سفید را اجرا می‌کنند، رفتاری دوگانه و خائنانه دارند. چگونه می‌شود که وقتی آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ایران قطعنامه صادر می‌کنند، بایدن به اوباش تروریست پیام حمایت می‌دهد، مکرون رئیس‌جمهور فرانسه از تجزیه‌طلبان حمایت می‌کند، دوره‌های آموزش براندازی سازمان جاسوسی آمریکا برای برخی خبرنگاران ایرانی افشا می‌شود، جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت ترامپ به تسلیح آشوبگران در کشورهای همسایه اعتراف می‌کند، مدعیان اصلاحات برای کشور و منافع ملی و تمامیت ارضی ایران اعلام نگرانی نمی‌کنند و کمتر از گل به آمریکا و اروپا نمی‌گویند و تنها وقتی چین بیانیه مخدوش علیه ایران را امضا می‌‎‌کند، برآشفته می‌شوند؟

مدعیان اصلاحات همکاران عبدالمالک ریگی در فتنه 88

وزیر اطلاعات اخیرا از سفر دولتمردان آلمان به کردستان عراق و ملاقات با سران گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب خبر داد اما صدایی از مدعیان اصلاحات بلند نشد. در جنگ ترکیبی اخیر گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریست کومله و دموکرات با حمایت کامل آمریکا و اروپا معرکه گرفتند، مدعیان اصلاحات مهر سکوت بر لب زده و نگران تمامیت ارضی ایران نشدند، حتی نقش امتداد داخلی آنها را بازی می‌کردند. در سال 88 هم ریگی از تجزیه‌طلبی می‌گفت و این جماعت پادوی داخلی نظام سلطه برای خیال خام براندازی و تجزیه ایران و همکار ریگی معدوم بودند.

ادعای مستعمره شدن ایران کجا

و دور زدن ایران توسط چین کجا؟

تناقضات این طیف در برخورد با منافع ملی یکی دو تا نیست. پس از عقد قرارداد 25 ساله ایران و چین فریاد مدعیان اصلاحات به هوا خاست که ایران مستعمره چین شد و جزیره کیش را به چین بخشیدند، حالا در تناقضی آشکار، مدعی‌اند که چین ایران را دور زده است. ادعای مستعمره شدن ایران کجا و دور زدن ایران توسط چین کجا؟

در قبال رویکرد و معاندانه خبیثانه آمریکا و اروپا علیه ایران کلمه‌ای نمی‌گویند و حتی آن را نفی می‌کنند اما در برابر بیانیه مشترک رئیس‌جمهور چین و سران کشورهای عرب عضو شورای همکاری خلیج‌فارس ژست مدافع حقوق ایران به خود می‌گیرند.

در اطلاعیه مشترک تبیینی وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه اشاره شد که سرویس‌های جاسوسی غربی و صهیونیستی دوره‌های «آموزش مربیان جنگ‌های ترکیبی» برای تعداد قابل توجهی از عناصر مرتبط و از پیش نشان شده برگزار و به آنها مأموریت داده‌اند که آموخته‌ها را به دیگران منتقل و بر مبنای آنها به‌صورت تشکیلاتی عمل نمایند. دوره‌هایی که متولی آن وزارت خارجه آمریکا بوده است. براساس این اطلاعیه، اطلاعات موثق حاکی است که رژیم غاصب صهیونیستی و تعدادی از کشورهای اروپایی، جملگی ذیل هدایت سیا با این پروژه همکاری می‌نمایند.

جنگ ترکیبی اخیر توسط سرویس جاسوسی سیا (C.I.A) با همکاری سرویس‌های جاسوسی برخی کشورهای اروپایی کشورهای مرتجع منطقه طراحی و اجرا شد.

در بیانیه یادشده همچنین تأکید شده بود که طبق اطلاعات موجود نقش اصلی را در این میان آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (C.I.A) به‌عهده داشت و از همکاری نزدیک سرویس اطلاعات خارجی انگلیس خبیث، سرویس اطلاعات خارجی رژیم کودک‌کش صهیونیستی (موساد) و سرویس اطلاعات خارجی اَشرافیت بَدَوی آل‌سعود و چند کشور دیگر برخوردار بود. مدعیان اصلاحات نسبت به اوصاف مذکور خود را به ندیدن و نشنیدن زدند و حالا در واکنش به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس بینا و شنوا شده‌اند.

دخالت در امور ایران واکنش‌های متعددی را در پی داشت.

نیکزاد: بر سر تمامیت ارضی ایران با هیچ کشوری شوخی نداریم

علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه در نطق پیش از دستور خاطرنشان کرد: ما طالب همسایگانی آباد، امن و دارای رونق اقتصادی هستیم، اما در عین حال اگر شاهد بلند پروازی‌های خارج از حد و اندازه باشیم، پاسخ ایران مقتدر و قوی، پشیمان‌کننده خواهد بود، چه بلندپروازی در تغییر مرزها و کاهش یک همسایه باشد، چه اجازه دادن به گروهک‌های مزدور در اقلیم غرب کشور و چه یاوه‌گویی در برابر جزایر سه‌گانه متعلق به جمهوری اسلامی ایران باشد.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: اثبات حاکمیت مطلق جمهوری اسلامی ایران بر جزایر سه‌گانه، حتی نیاز به بررسی حقوقی و معاهدات بین‌المللی و اسناد سازمان ملل متحد ندارد؛ کمی موزه‌گردی و مشاهده نقشه‌های قدیمی کافی‌ است تا اثبات شود که این‌جا خلیج‌فارس است؛ نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر، و این جزایر به‌طور مطلق متعلق به جمهوری اسلامی ایران است.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما از افزایش تبادلات اقتصادی کشورهای همسایه خود استقبال می‌کنیم، ادامه داد: ایران دخالتی در امور داخلی کشورهای همسایه ندارد اما بر سر تمامیت ارضی خود با هیچ کشوری شوخی ندارد.

حجت‌الاسلام ذوالنوری: مسئولان چینی خود را در مسیر کجی که محور عبری- عربی طراحی کردند، قرار ندهند

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی دیروز مجلس در واکنش به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس مبنی بر حمایت از امارات در ماجرای جزایر سه‌گانه، گفت: به مسئولان چینی تذکر می‌دهم که خود را در مسیر کجی که صهیونیست‌ها و محور عبری- عربی طراحی کردند، قرار نداده و به مسیر درست بازگردند.

درباره تمامیت ارضی ایران با هیچ‌کس تعارف نداریم

سید نظام‌الدین موسوی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی هم در صفحه شخصی خود تصریح کرد: «دولت چین باید بداند تمامیت ارضی ایران خط قرمز ماست و در این‌باره با هیچ‌کس تعارف نداریم هر دولتی، در هر شرایطی و با هر بهانه‌ای بخواهد درباره یک سانتی‌متر از این مرز پرگهر اما و اگر کند، پاسخ قاطعی از ملت و نظام ایران دریافت خواهد کرد. امیدواریم بفهمند و سریعاً جبران کنند.»

لزوم توجه به تمامیت ارضی ایران/ چین به پیمان شانگهای پایبند باشد

همچنین، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی، طی تذکر شفاهی گفت: جزایر سه‌گانه ایرانی بوده، هست و خواهد بود و هر کسی بخواهد نسبت به این موضوع ورود کند، با برخورد قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد.

وی تصریح کرد: دولت چین به پیمان شانگهای پایبند باشد، چرا که در بند دو پیمان شانگهای به تمامیت ارضی ایران اشاره شده است. بهتر بود رئیس‌جمهور چین با مشاوران خود مشورت می‌کرد و متوجه می‌شد که در اساسنامه پیمان شانگهای چه مواردی آمده است.

هر کشوری که بخواهد در امور کشور ما دخالت کند برخورد قاطع می‌کنیم

علی‌اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با مهر، تأکید کرد: هر کشوری که بخواهد در امور ما دخالت کند، برخورد قاطع می‌کنیم. امنیت ملی، حفظ تمامیت ارضی و استقلال جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. از همان ابتدا شرق و غرب برای ما در این زمینه فرقی نداشت و نخواهد داشت و هیچ کشوری نباید درباره تمامیت ارضی ایران دخالت کند.

لازم به ذکر است، برخورد دوگانه مدعیان اصلاحات با مصالح کشور، نشان می‌دهد آنها نه تنها دغدغه و حساسیتی روی تمامیت ارضی ایران و منافع ملی ندارند که همیشه برای همکاری با دشمن و ایفای نقش پیاده نظام داخلی نظام سلطه و خیانت به کشور و نظام حاضرند.

کیهان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها