بودجه، دو مرحله‌ای شد

کد خبر: 1192282

رئیس سازمان برنامه و بودجه از دو مرحله‌ای شدن بودجه خبر داد.

بودجه، دو مرحله‌ای شد

سید مسعود میرکاظمی رییس برنامه و بودجه در حاشیه جلسه هیات دولت امروز چهارشنبه (۲۳ آذر) در جمع خبرنگاران در مورد تعیین تکلیف بودجه  در هیات دولت، گفت:  بحث ها در دولت طولانی شده است و وزرا و رئیس جمهور واردِ ریزِ مباحث می شوند؛ روزهای زیادی از صبح تا شب روی تبصره ها کار شده است فکر می کنم یک جلسه دیگر در مورد تبصره ها کار کنیم این موضوع تمام شود.

وی با بیان اینکه بودجه دو مرحله ای شده است تصریح کرد: به همین دلیل بودجه‌ای که باید برای مجلس ارسال کنیم با سالهای قبل متفاوت است؛ یعنی الان تبصره ها را می فرستیم سپس منابع و مصارف را به صورت کلان ارسال خواهیم کرد.

میرکاظمی تصریح کرد: در این مرحله اگر مجلس بودجه را تصویب کرد باید جداول و ریز بودجه را ارسال کنیم. در جلسه ای که با رئیس مجلس شورای اسلامی داشتیم، گفتند در این هفته این موضوع تعیین تکلیف می شود و به دولت اعلام میگردد که نظرشان بر روی بودجه دو مرحله ای است. این مساله باید به دولت ابلاغ شود که بودجه را در دومرحله به مجلس بفرستیم.

میرکاظمی در مورد قانون برنامه توسعه هفتم، گفت: کار بر روی آن در حال انجام است، موسسات آموزشی و تحقیقاتی ما کار بر روی آن را از سال گذشته شروع کرده اند. به دلیل روندی که باید طی شود، تهیه این برنامه، برخلاف اینکه زمینه آن از سال گذشته فراهم شده است زمان بیشتری می خواهد.

ریئس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم پس از اینکه کارهای بودجه تمام شد و سازمان، از انجام آن فارغ شد با قوت بیشتری این مسأله پی گیری شود./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها