سفر  رئیس قوه قضائیه به زنجان + برنامه‌‌ها

کد خبر: 1192356

رئیس قوه قضائیه در چهاردهمین سفر استانی در صدر هیئت عالی قضائی با استقبال مسئولان استانی وارد زنجان شد.

سفر  رئیس قوه قضائیه به زنجان + برنامه‌‌ها

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در چهاردهمین سفر استانی (از زمان تصدی ریاست دستگاه قضا) لحظاتی پیش در صدر هیئت عالی قضائی با استقبال مسئولان استانی وارد استان زنجان شد. این سفر از جمله سفرهای رسمی رئیس قوه قضائیه است.

لازم به ذکر است جمعی از مسئولان عالی دستگاه قضا، رییس قوه قضاییه را در این سفر یکروزه همراهی می‌کنند.

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به زنجان در خصوص این سفر ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: تلاشمان این است در سفرهای استانی به حضور اقشار مختلف مردم برسیم و در سطح استان و شهرستان‌ها با مردم صحبت کنیم.

وی گفت: هدف از این سفرها آن است که در رفع یا بهبود مسائل مربوط به قوه قضائیه تلاش کنیم و سرکشی و بازدید از حوزه‌های قوه قضاییه داشته باشیم؛ درصدد هستیم در این سفرها اگر دوستان و همکاران مشکلاتی دارند آنها را رفع کنیم و بتوانیم به مردم غیور خدمت کنیم.

لازم به ذکر است دیدار با قضات و کارکنان دادگستری استان، تولیدکنندگان و کارآفرینان و همچنین دیدار با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری و قضایی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس قوه قضاییه به استان زنجان است.

در جریان این سفر، سایر مسئولان عالی قضایی، هر یک به نقاط مختلف استان سفر می کنند تا ضمن دیدار مستقیم و بدون واسطه با مردم از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شوند و برای حل و فصل مسائل و مشکلات قضایی آنها طبق قانون، اقدام کنند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور در دیدار مردمی در شهر زنجان، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری در گمرک، اداره اموال تملیکی و اداره کل تعزیرات استان، ناصر سراج معاون سیاسی رئیس قوه قضاییه در شهرستان های سلطانیه و خرمدره، محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه در دیدار با کارکنان قضایی استان، اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در شهرستان ابهر و ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور در شهرستان ماهنشان حضور خواهند یافت.

همچنین حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در شهرستان خدابنده، غلامعلی محمدی رییس سازمان زندان‌ها در زندان شهرهای زنجان، ابهر و خدابنده، عباس مسجدی آرانی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور در شهرستان طارم و علی جمادی معاون قضایی دادستان کل کشور در چند واحد صنعتی استان حضور می یابند.

در جریان این سفر، پروژه بازگشایی معبر پادگان ارتش زنجان با حضور حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور افتتاح می شود.

نقطه اشتراک همه سفرهای استانی رئیس عدلیه در دوره جدید اعم از سفرهای رسمی همراه با هیات عالی قضایی و سفرهای غیررسمی و بدون تشریفات- انجام ملاقات‌ها و دیدارهای مستقیم و بدون واسطه با مردم است که به منظور رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی آنها و همچنین اتخاذ رویکرد مساله‌ محور و تخصص‌گرایانه در قبال چالش‌ها و آسیب‌های موجود انجام می شود.

تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها