حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی: کارشناسان معتقدند آمریکا از تحریم به اغتشاش رو آورده است

کد خبر: 1193232

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: عده‌ای از کارشناسان معتقدند آمریکا با تحریم به نتیجه نرسیده و به اغتشاش پناه آورده و به دنبال تجزیه ایران است.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی: کارشناسان معتقدند آمریکا از تحریم به اغتشاش رو آورده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: عده‌ای از کارشناسان معتقدند آمریکا با تحریم به نتیجه نرسیده و به اغتشاش پناه آورده و به دنبال تجزیه ایران است.

حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی در جمع کارکنان و فرماندهان منطقه یکم نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: عزت هر ملتی در گرو شناخت دقیق دشمن و مقابله هوشمندانه است لذا تجربه عدم شناخت دشمن و عدم مقابله با آنها در برخی کشورها، باید درس عبرتی برای همه باشد.

وی افزود: اگر در حوزه دشمن‌شناسی بیشتر کار نکنیم خسارات زیادی به ما وارد می‌شود؛ بنابراین توصیه شده است که مسلمان باید زمان‌شناس و دشمن‌شناس باشد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، دشمنانی دارد ولی دشمن شماره یک ما و بلکه دشمن شماره یک بشریت و مستضعفان و بلکه همه ادیان، آمریکا است و این همان حقیقتی است که حضرت امام خمینی (ره) به طور مکرر فرمودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: همه ما موظف هستیم که نسل جوان را درباره دشمنی آمریکا و نقش اول او در دشمنی با کشورمان را تبیین کنیم.

وی اضافه کرد: آمریکا همواره با ما دشمنی داشته و درواقع مشکل آمریکا روحانیت نیست، آنها پیش از این هم با اقدامات خود ماهیت ضدایرانی خودشان را نشان داده‌اند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: کودتا علیه دولت قانونی، حمایت از گروهک تروریستی منافقین، حمله به سکوهای نفتی و نفتکش‌ها در اواخر جنگ تحمیلی، حمله به هواپیمای مسافربری که همه مسافران آن مردم عادی بودند و اعمال بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها، حتی تحریم داروهای بیماران پروانه‌ای فقط نمونه‌هایی از دشمنی‌های آمریکا با ایران است و با وجود این جنایت‌ها، چگونه برخی افراد هنوز از آمریکا حمایت می‌کنند و از برقراری رابطه با آنها حرف می‌زنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمن با جلوگیری از برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای، می‌خواهد جلوی پیشرفت ایران را بگیرد./مهر

وی بیان کرد: عده‌ای از کارشناسان معتقدند آمریکا با تحریم به نتیجه نرسیده و به اغتشاش پناه آورده و به دنبال تجزیه ایران است که همه حکایت از دشمنی آمریکا با ملت ایران دارد اما آنها بدانند ملت ایران که دست‌پرورده مکتب امام حسین (ع) است، تسلیم نخواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی تاکید کرد: هر چقدر کوتاه بیاییم، دشمن کوتاه نمی‌آید و این حقیقتی است که نمونه آن در موضوع برجام دیده شد.

وی تاکید کرد: سوال ما این است که کشورهایی که در برابر آمریکا کوتاه آمدند، آیا آمریکا در مقابل آنها کوتاه آمده است؟ اینگونه نیست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا به دنبال ملتی بی‌خاصیت و مردمی بی‌تفاوت و سرزمینی سوخته است و نمی‌تواند پیشرفت و رشد جمهوری اسلامی ایران را ببیند و امروز دشمن، از اقدامات زیربنایی ما باخبر است و از حرکت رو به جلوی دولت انقلابی آگاهی دارد و به همین دلیل نگران است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها