آصفری: اغتشاشگران آزادی را چماقی کرده‌اند که بتوانند اهداف شوم و تهدیدات خود را عملیاتی کنند

کد خبر: 1193655

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تبیین وجه‌های دیکتاتوری اغتشاشگران اخیر کشورمان، گفت: اغتشاشگران ادعای مبارزه با دیکتاتوری می‌کنند اما خود این‌ها روی دیکتاتورهای قرون وسطی را با اقدامات خود سفید کرده‌اند.

 آصفری: اغتشاشگران آزادی را چماقی کرده‌اند که بتوانند اهداف شوم و تهدیدات خود را عملیاتی کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تبیین وجه‌های دیکتاتوری اغتشاشگران اخیر کشورمان، گفت: اغتشاشگران ادعای مبارزه با دیکتاتوری می‌کنند اما خود این‌ها روی دیکتاتورهای قرون وسطی را با اقدامات خود سفید کرده‌اند.

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک با اشاره به تناقض شعار و رفتار اغتشاشگران گفت: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری میانگین هر سال، یک انتخابات می‌توان گفت مهد دموکراسی و انتخاب مسئولان توسط خود مردم در حوزه‌های مختلف از انتخابات شوراهای شهر و مجلس خبرگان و ریاست‌جمهوری و مجلس شورای اسلامی است که خود مردم پای صندوق‌ها حضور پیدا می‌کنند و کارگزاران حوزه‌های مختلف را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: حضور زنان، ادیان و مذاهب و فرقه‌های مختلف در مجلس و پارلمان ما، نشانه آزادی و استفاده از اندیشه‌های عمومی احزاب و جریانات متفاوت در کشور است. حتی زندانیان ما در زندان، اجازه رأی دادن دارند، در حالی‌که نمونه این رفتارها را در کم‌تر کشوری سراغ دارید.

آصفری با اشاره به کشور سعودی به عنوان یکی از همین مدعیان،‌تصریح کرد: مثلاً در عربستان سعودی که تا به حال حتی یک انتخابات برگزار نشده و زنان این کشور نیز از ابتدایی‌ترین حقوق شهروندی محروم هستند، همین‌ها مدعی دموکراسی در ایران هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تبیین وجوه دیکتاتوری اغتشاشگران اخیر کشورمان، اظهار کرد: در اغتشاشات اخیر، شاهد بودیم که جریانات برانداز که از بیرون هدایت می‌شدند دست به چه اقداماتی زدند. در این مدت، سربازان بیگانه با تهدید کردن مغازه‌ها به بستن و یا تخریب مغازه‌هایی که باز بودند و اقدام به شکستن شیشه‌های آن، مغازه داران را وادار به همراهی در اعتصاب کردند.

وی افزود: جالب اینجاست که کسانی این رفتارها را انجام می‌دهند، که شعارشان در این مدت، آزادی و مبارزه با دیکتاتوری بود و با این قبیل اقدامات، فهمیدیم که آزادی از منظر آنان این است که هر آن‌چه آنان می‌خواهند را مردم باید رفتار کنند و اگر یک نفر علاقمند نبود که به فراخوان‌های این‌ها و یا کارهایی که توصیه می‌کنند، عمل کند، با برخورد شدید، حمله به مغازه وی یا حمله به شخصیت وی به او آسیب وارد کنند. اگر این مصداق دیکتاتوری نیست پس چه می‌تواند باشد؟

آصفری ادامه داد: این نشان می‌دهد که این جریانات، ادعای مبارزه با دیکتاتوری می‌کنند اما خود این‌ها، روی دیکتاتورهای قرون وسطی را با اقدامات خود سفید کرده‌اند. موارد مثال زدنی بسیاری برای تصدیق این حرف وجود دارد. وقتی که چادر از سر زنان محجبه می کشند، و یا یک بسیجی را به بدترین شکل، به قتل می رسانند، نشان می دهد که ذره‌ای اعتقاد به آزادی ندارند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینان آزادی را چماقی کرده‌اند که بتوانند اهداف شوم و تهدیدات خود را عملیاتی کنند و البته که مردم ما هم این‌ها را شناخته‌اند و با وجود اعتراضات به برخی  مشکلات اقتصادی در کشور، ملت ما اجازه نمی‌دهند که کسانی به اسم آزادی بخواهند یک جریان دیکتاتوری و استکباری را در کشور پیاده کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از همین افراد در زمان جنگ سنشان به جنگیدن می‌رسید، اما این‌هایی که دم از ایران می‌زنند، چرا در آن زمان حاضر به جنگیدن با دشمن برای حفظ آب‌وخاک نشدند؟ چرا همین‌هایی که امروز، گرین کارت‌ و ویزاهای مختلف را دریافت می‌کنند، در زمان دفاع مقدس به جبهه نرفتند و از تمامیت ارضی و ناموس این مملکت دفاع نکردند؟

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از سکوت برخی از چهره های نظام در اتفاقات اخیر،‌خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز شاهد این هستیم کسانی که باید حرف بزنند، مانند زمان فتنه ۸۸، از ساکتین فتنه محسوب می‌شوند. بسیاری از افرادی که پست‌های بزرگی در کشور داشته‌اند و حتی همین الان هم منصب‌های مهمی دارند سکوت کرده‌اند و فقط منتظر این هستند که ببینند آب به کدام مسیر می‌رود تا آن‌ها نیز به همان سو بروند. این‌ها افراد نان به نرخ روز خور هستند که همیشه تاریخ به انقلاب ضربه زدند، اما غافل از این‌که این روزها نیز می‌گذرد و ماهیت واقعی این افراد که با جریان اغتشاشگران همراهی کردند برای مردم،‌روشن خواهد شد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها