« عرفان حلقه »همین بود!

کد خبر: 1194919

پاسخ های سطحی و پوچ محمد علی طاهری در برنامه پرگار بی بی سی واکنش های منفی بسیاری داشت

« عرفان حلقه »همین بود!

برنامه پرگارِ بی‌بی‌سی  چند روز پیش محمد علی طاهری  معروف به  بنیان گذار عرفان حلقه  را مهمان کرده بود که پاسخ های سطحی ،عجیب و تهی از معنای وی  از همان لحظه پخش این برنامه  واکنش های منفی بسیاری را برانگیخت .در واقع طاهری(عرفان حلقه) در پاسخگویی به غالب پرسش‌ها مستاصل و آشفته نشان داد و همین هم سوژه فضای مجازی شد که  در زیر برخی واکنش‌ها را  به نقل از کاربران توئیتر و همچنین سایت صدای میانه آورده‌ایم:

* قبلا اسم آقای طاهری و عرفان حلقه رو در جریان حکم ایشان شنیده بودم،  هرچند پرداختن به آن در برنامه پرگار کمی برام عجیب بود. با توجه به صحبت های طاهری به نظرم در خوش‌بینانه‌ترین حالت ، ایشان متوهم هستند و یک نوعcult به راه انداختند.

* مدت‌ها نخندیده بودم تا این که مصاحبه محمدعلی طاهری بنیان گذار عرفان حلقه رو با ‌پرگار بی‌بی‌سی دیدم :جماعت رمال همیشه بامزه‌‌هستن! فقط باید بذاری حرف بزنن.

*مصاحبه محمد علی طاهری رو دیدم، این بشر آخه چه جوری تونسته اون همه آدم رو جذب خودش کنه؟ نه یک کلمه حرف زدن بلده، نه حرفی جز ....می گه، نه صدایی نه قیافه‌ای نه کاریزمایی، هیچی هیچی.زندگی‌ها به فنا رفت ها، جوون‌ها پرپر شدن، طلاق‌ها گرفته شد. اوضاعی بود.

*گفت وگو با محمدعلی طاهری  (عرفان حلقه) رو دیدم. نگران افرادی هستم که از سر استیصال و تحقیر به ایشون متوسل شدن. نهایت بی‌سوادی‌اش حتی در حد دایره واژگانی واقعا آزار دهنده است.  شهرت این دست افراد، هنر اون ها نیست، بلکه نشون دهنده خون ریزی روانی جامعه است.

*مصاحبه با محمدعلی طاهریِ عرفان حلقه رو توی برنامه پرگار بی بی سی گوش دادم و حقیقتا گوشم خون اومد.

* اگر به اصول رسانه و گردش آزاد اطلاعات معتقد بودیم ، باید به جای  بی بی سی  ، رسانه مثلا ملی ابتدا یک مناظره با این فرد تدارک می دید تا دستش برای همه رو می شد! خلاص!

* حیرت آور بود این مصاحبه. طرف کاملا تهی.هیچ محتوا و حرفی برای گفتن نداشت.آیا واقعا تنها «راه» زندان کردنِ او بوده؟این مصاحبه فقط محمد علی طاهریِ واقعی را نشان داد.این همه وقت حرف از عرفان حلقه بود و بعد همین؟!

خراسان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها