نماینده مجلس:پیام ۹دی حضور مردم در صحنه و حمایت از ولایت فقیه است

کد خبر: 1195378

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورا اسلامی: پیام ۹دی حضور مردم در صحنه و حمایت از ولایت فقیه است پیام ۹دی حضور مردم در صحنه و حمایت از ولایت فقیه است ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورا اسلامی گفت: پیام ۹دی حضور مردم در صحنه و حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی است که این نشان دهنده شکست ناپذیری ملت ایران اسلامی است. حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایسنا به مناسبت حماسه ۹دی اظهار کرد: مردم عزیز ایران همیشه برای انقلاب اسلامی بسیار فداکاری کرده‌اند و شهید داده‌اند و هرگاه دشمن خواست تهاجمی علیه انقلاب اسلامی انجام دهد، محکم در مقابل آن ایستادگی می‌کنند. وی ادامه داد: ۹دی تمثیل این حقیقت مردم در انقلاب اسلامی است که مردم در مقابل اغتشاشات پای رهبری و انقلاب اسلامی ایستادند و پاسخ محکم به آشوب‌گران دادند. نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر نیز مردم مانند حماسه ۹دی حرکت کردند و دشمن را ناکام گذاشتند.  حجت الاسلام میرتاج‌الدینی در پایان سخنان خود گفت: از حرکت‌های حماسی مردم در مقابل اغتشاشات اخیر می‌توان به تشییع شهدای گمنام در سراسر کشور اشاره کرد که نشان داد مردم پای خون شهدا خود ایستاده ‌اند. انتهای پیام 

نماینده مجلس:پیام ۹دی حضور مردم در صحنه و حمایت از ولایت فقیه است

آذرشهر و اسکو در مجلس شورا اسلامی گفت: پیام ۹دی حضور مردم در صحنه و حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی است که این نشان دهنده شکست ناپذیری ملت ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با ایسنا به مناسبت حماسه ۹دی اظهار کرد: مردم عزیز ایران همیشه برای انقلاب اسلامی بسیار فداکاری کرده‌اند و شهید داده‌اند و هرگاه دشمن خواست تهاجمی علیه انقلاب اسلامی انجام دهد، محکم در مقابل آن ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: ۹دی تمثیل این حقیقت مردم در انقلاب اسلامی است که مردم در مقابل اغتشاشات پای رهبری و انقلاب اسلامی ایستادند و پاسخ محکم به آشوب‌گران دادند.

نماینده مردم تبریز در مجلس تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر نیز مردم مانند حماسه ۹دی حرکت کردند و دشمن را ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام میرتاج‌الدینی در پایان سخنان خود گفت: از حرکت‌های حماسی مردم در مقابل اغتشاشات اخیر می‌توان به تشییع شهدای گمنام در سراسر کشور اشاره کرد که نشان داد مردم پای خون شهدا خود ایستاده ‌اند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها