میراحمدی: حضور گسترده مردم در روز نهم دی 88 باطل‌السحر نقشه دشمنان شد

کد خبر: 1195462

معاون امنیتی ـ انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز نهم دی 88 باطل‌السحر نقشه دشمنان داخلی و خارجی شد، گفت:‌ همین امر باعث شد مردم در راهپیمایی نهم دی شرکت بسیار گسترده‌ای داشته باشند.

 میراحمدی: حضور گسترده مردم در روز نهم دی 88 باطل‌السحر نقشه دشمنان شد

معاون امنیتی ـ انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز نهم دی 88 باطل‌السحر نقشه دشمنان داخلی و خارجی شد، گفت:‌ همین امر باعث شد مردم در راهپیمایی نهم دی شرکت بسیار گسترده‌ای داشته باشند.

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور درباره حضور پرشور مردم در 9 دی سال 1388 و زدن مُهر پایان بر فتنه گفت: انتخابات سال ۸۸ به شکلی پرشور برگزار شد و بالاترین میزان مشارکت مردمی را در آن شاهد بودیم که مردم به گزینه موردنظرشان رأی داده بودند.

وی با اشاره به طراحی‌های قبلی جریانات غرب‌گرا، افزود: البته از قبل طراحی شده بود که چنانچه کاندیدای مورد نظر جریان غرب‌گرا و استحاله شده درون انقلاب رأی نیاورد، نظام را به تقلب متهم کنند؛ برای این کار نیز از قبل زمینه‌سازی کرده بودند، مثلا کمیته‌ صیانت از آرا تشکیل دادند تا فضای روانی جامعه را آماده کنند تا اگر در انتخابات گزینه موردنظرشان رأی نیاورد بگویند تقلب شده است.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور، گفت: گزینه استحاله شده جریانِ داخل انقلاب با اختلاف فاحشی شکست خورد که در نتیجه آن، طراحی‌ای که از قبل برنامه‌ریزی شده بود کلید خورد و بحث تقلب در انتخابات را مطرح کردند.

میراحمدی افزود: سپس اردوکشی‌های خیابانی طی هشت ماه صورت گرفت، البته تجمعات هم در مقابل اکثریت مردم (که در انتخابات شرکت کرده بودند) گسترده‌ نبود، با این حال در نتیجه صبر، تحمل و بردباری نظام، بخشی از مردم که تصور می‌کردند در انتخابات تقلب شده است، کم‌کم آگاهی لازم را پیدا کردند و صف خودشان را از جریان اغتشاشگر و کسانی که نمی‌خواستند انتخابات سالم نظام را بپذیرند، جدا کردند.

وی تصریح کرد: به تدریج ماهیت این جریان روشن شد و تفکری که در دل این ماجرا بود و با اسلام و مکتب امام حسین علیه‌السلام مخالف بود، خودش را آشکار کرد و در روز عاشورا به موکب‌های حضرت اباعبدالله (علیه‌السلام) حمله کردند و این باعث شد که مردم به صورت یکپارچه خشمگین شوند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه حضور گسترده مردم باطل‌السحر نقشه دشمنان داخلی و خارجی شد، تصریح کرد:‌ همین امر باعث شد مردم در راهپیمایی نهم دی شرکت بسیار گسترده‌ای داشته باشند و در واقع این اقدام را محکوم کنند.

وی گفت: به طور قطع این حضور گسترده مردمی بود که دشمنان را از اینکه دیگر امکان اجرای طرح‌های شیطانی و پلیدشان نیست، کاملاً ناامید کرد.

میراحمدی افزود: مردم آگاهی لازم را پیدا کردند و به همین دلیل این روز با عنوان بصیرت و آگاهی نامگذاری شد، مردم نشان دادند با همه حیله‌ها و طراحی‌ها نقشه‌های دشمنان را کاملاً  شناختند، یکپارچه به صحنه آمدند و جمعیت‌های میلیونی در سراسر کشور باعث شد دشمنان به صورت کامل مأیوس شوند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: طرحی که در جنگ ترکیبی امروز شاهد آن هستیم را دشمنان در سال ۸۸ هم دنبال می‌کردند، اما این بار خیلی قوی‌تر، جدی‌تر و عریان‌تر؛ دشمنان در جنگ ترکیبی امروز می‌خواستند سه هدف را محقق کنند؛ براندازی نظام، براندازی اسلام ناب و تجزیه کشور.

وی گفت: در این موضوع هم حضور و حمایت‌های پی در پی مردم باعث شکست آن‌ها شد. در فتنه سال ۸۸، دشمنان به دنبال براندازی بودند. اسلام‌ستیزی آن‌ها نیز در حمله به خیمه‌های عزای امام حسین (علیه‌السلام) در روز عاشورا مشخص شد که نقشه تجزیه ایران جزو اهداف طولانی‌مدت آن‌هاست که در مقطع فعلی خیلی برجسته‌تر شد، اما در فتنه ۸۸ بروز و ظهور کمتری داشته ولی در جنگ ترکیبی اخیر هدف دشمنان از تجزیه ایران به شش بخش خیلی عریان و مشخص است.

میراحمدی با اشاره به حضور مکرر مردم در ماه‌های گذشته در واکنش به اغتشاشات اخیر، تصریح کرد: این مسئله نشان‌دهنده رشد، بالندگی و بصیرت ملت عزیز ماست که مردم با وجود جنگ روانی، دروغ‌پراکنی و اقدامات بسیار گسترده که با اتکا به فن‌آوری‌ها و بسیج همه ظرفیت‌های فضای مجازی اعم از اینستاگرام، توئیتر و سایر رسانه‌های مجازی برای فریب آن‌ها انجام شد را توانستند کشف کنند و تحت تأثیر جنگ روانی گسترده قرار نگرفتند.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: مردم به دلیل رشد، بالندگی و بصیرت از همان روزهای اول متوجه نقشه دشمنان شدند و به طور بی‌سابقه‌ای در راهپیمایی‌های مختلف حضور پیدا کردند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها