پاسخ وزیر صمت به سوالات اعضای کمیسیون صنایع

کد خبر: 1196174

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی سوالات نمایندگان از وزیر صمت، واردات خودرو و مشکلات مربوط به زمین‌های شهرک‌های صنعتی را از محورهای این سوالات دانست.

پاسخ وزیر صمت به سوالات اعضای کمیسیون صنایع

مصطفی طاهری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(دوشنبه 12 دی ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نشست امروز سوالات نمایندگان از وزیر صمت بررسی شد، افزود: نخستین محور سوالات مربوط به فلزات سنگین بود که نماینده سوال‌کننده خواستار تبیین برنامه دولت برای پیشرفت در این حوزه شد.

وی اضافه کرد: دومین محور سوالات مربوط به شهرک‌های صنعتی به ویژه قیمت زمین در این مناطق بود در واقع سوال نماینده این بود که چرا قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی دوبار در سال افزایش پیدا می‌کند؟

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه  خودروسازی و واردت خودرو دیگر سوال نمایندگان بود، ادامه داد: صنایع موجود در سیستان و بلوچستان و مشکلات مربوط به تکمیل و راه اندازی کارخانه‌ها از دیگر سوالات طرح شده در نشست امروز بود، همچنین واردات کالاهایی که مشابه آن در داخل وجود دارد نیز از محورهای سوالات نمایندگان بود؛ که وزیر صمت درباره این سوالات توضیحات لازم را ارائه کرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها