پیام تبریک سردار جلالی به فرمانده کل ارتش

کد خبر: 1196842

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش نوشت: رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ به نمایش اقتدار ایران برای راهبرد دریامحور به عنوان اصل پدافند غیرعامل با هدف توسعه اقتصادی و زیرساختی با نقش آفرینی نیروی دریایی راهبردی ارتش تبدیل شد.

پیام تبریک سردار جلالی به فرمانده کل ارتش

 سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، برگزاری موفق رزمایش مشترک ذوالفقار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند امیر سرافراز و بسیجی عبدالرحیم موسوی

فرمانده دلاور ارتش جمهوری اسلامی ایران

ارتش جمهوری اسلامی ایران نه فقط یک رکن اساسی از ارکان نیروی مسلح و قدرت بازدارندگی کشور بلکه به مولفه‌ای تاثیرگذار در معادلات منطقه تبدیل شده است. همان ارتشی که به فرمایش مقام معظم رهبری «به برکت جمهوری اسلامی صرفاً ابزار آلات و تجربه و دانش و فن نیست بلکه در بخش‌هایی از ارتش، یک نمایشگاهِ ارزش‌های اسلامی هست.»

امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نیرو‌ی مکتبی و جلوه‌ای از ظهور ارزش‌های اسلامی تمام توطئه‌های دشمن برای نشان دادن تصویری غیرانقلابی از آن را نقش برآب کرده است.

خودباوری، بکارگیری نیرو و استعداد‌های جوان از ارتش جمهوری اسلامی الگویی الهام بخش در خودکفایی ساخته است. این نکته‌ای است که به سادگی نباید از کنار آن گذشت. مخصوصا اینکه این توان در راه تولید و ایجاد امنیت برای کشور بکار گرفته شده است. امنیتی که امروز به مولفه‌ای بسیار ارزشمند، گران، نایاب و نعمتی برای انسان‌ها در سراسر جهان تبدیل شده است.

برگزاری موفق رزمایش مشترک ذوالفقار ارتش بهانه‌ای است برای دستمریزاد گفتن به این سربازان ولایت در ایجاد یک بازدارندگی راهبردی برای مقابله پیروزمند با تهدیدات و نیت‌های شوم دشمنان و نمایش آمادگی، بصیرت و ولایتمداری ارتش حماسه ساز و استکبارستیز ایران.

همچنین این رزمایش به نمایش اقتدار ایران برای راهبرد دریامحور به عنوان اصل پدافند غیرعامل با اتکا بر سواحل و بنادر دریای عمان و جنوب شرق کشور با هدف توسعه اقتصادی و زیرساختی با نقش آفرینی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی تبدیل شد.

ضمن تبریک این موفقیت به شما و دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرافرازی و پیروزی این مجاهدان خستگی‌ناپذیر را ظل توجهات حضرت بقیه الله العظم (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز (مد ظله العالی)، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها