سرتیپ صباحی فرد: نیروی پدافند هوایی ارتش ، به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است

کد خبر: 1196881

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی مقتدر و گسترده پدافند هوایی به اتکای بهره‌گیری از استعدادهای جوانان این مرز و بوم به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است.

سرتیپ صباحی فرد: نیروی پدافند هوایی ارتش ، به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی  مقتدر و گسترده پدافند هوایی به اتکای بهره‌گیری از استعدادهای جوانان این مرز و بوم به یک قدرت مطلق منطقه‌ای تبدیل شده است.

امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در این نیرو، افزود، سرباز جوان ایران اسلامی در واقع یک سرمایه ملی محسوب می‌شود که باید برای رشد و افزایش مهارت‌هایش در دوران خدمت سربازی برنامه‌ریزی می‌شود.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با اشاره به برنامه‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در راستای تکریم جوان سرباز گفت، رویکرد این نیرو به سرباز یک رویکرد ارزشی و ملی است؛ نیروی پدافند سرباز را فرزند ملت و سرمایه ارزشمند ملی می‌داند و در هر منطقه مأموریتی که در آنجا سربازی حضور داشته باشد، نیروی پدافند برای او برنامه فرهنگی و مهارت‌افزایی دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تأکید فرمانده معظم کل قوای ایران مبنی بر توجه به سربازان و ایجاد فضای بانشاط در خدمت مقدس سربازی، افزود: سرباز از ارکان نیروهای مسلح است که با روحیه سلحشوری، غیرت و همیت در راستای پاسداری از مرز و بوم کشور گام برداشته و تا آخرین نفس در این مسیر استقامت می‌کند./ایران پرس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها