سخنگوی سپاه: سپاه خانه تربیت افراد مانند قاسم سلیمانی است

کد خبر: 1196887

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن هدفمندانه با به‌کارگیری نیروهای کارآزموده در فضای مجازی در تلاش است سپاه را از چشم ملت بیاندازد اما این نیروی ارزشی پاسدار انقلاب، ملت و خانه تربیت پاسدارانی مانند قاسم سلیمانی است.

سخنگوی سپاه: سپاه خانه تربیت افراد مانند قاسم سلیمانی است

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن هدفمندانه با به‌کارگیری نیروهای کارآزموده در فضای مجازی در تلاش است سپاه را از چشم ملت بیاندازد اما این نیروی ارزشی پاسدار انقلاب، ملت و خانه تربیت پاسدارانی مانند قاسم سلیمانی است.

سردار رمضان شریف روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: این درحالی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی توانمند رهبر معظم انقلاب است و در پرتوی هدایت‌های امام (ره) اجازه به ثمر رسیدن نقشه‌های آنان را نمی‌دهد.

او با اشاره به لشکرکشی‌های آمریکا به افغانستان و عراق افزود: یکی از مقام‌های آمریکایی پس از ۱۸ سال از ناکامی آمریکا در افغانستان، اعتراف کرده است که تمامی هدف‌ها و رشته‌های آمریکا با بکارگیری امکانات فراوان در افغانستان و عراق با یک سخنرانی یک ساعته رهبر جمهوری اسلامی ایران پنبه شد.

مسئول روابط‌عمومی سپاه ادامه داد: دشمن امروز دریافته است که دلیل همه ناکامی‌های آنان در این سال‌ها تدابیر ولی فقیه است به همین علت تمام هجمه آنها در اغتشاش‌های اخیر به سمت رهبر معظم انقلاب طراحی شد.

شریف گفت: دشمن با استفاده از فرصت گسست نسلی در کشور یک تصویر غیرواقعی از جمهوری اسلامی در فضای مجازی به نمایش گذاشت و می‌خواهد این‌گونه بگوید که انگار همه دنیا خوب و تنها ایران پر از مشکلات است.

وی با اشاره به برخی کم‌کاری‌ها برای معرفی انقلاب، ادامه داد: آشنا نکردن جوانان با تاریخ انقلاب و نشان ندادن تصویر واقعی و درستی از دستاوردهای آن ، مهمترین غفلت ما در این برهه بوده است.

سخنگوی سپاه افزود: آلمان که از حامیان اصلی صدام در جنگ هشت ساله با ایران بود اکنون رئیس‌جمهورش با یک فوتبالیست عصبی ‌مزاج ایران که علیه جمهوری اسلامی موضع‌گیری می‌کند ملاقات کرده و رئیس‌جمهور فرانسه؛ کشوری که هنوز صدای صوت میراژهایش در جنگ صدام با ایران در گوش ماست و جوانان با بمب‌های آن تکه‌تکه می‌شدند، با یک زن خبرنگار خودفروخته دیدار می‌کند، یا زنی که با هم‌فرقه‌ای‌هایش ۱۷ هزار نفر از مردم و مسئولان کشور را ترور کرده اکنون دم از آزادی می‌زند؛ جوانان ما باید بدانند که اینان چه کسانی بودند و چه بر سر مردم آوردند.

برنامه سپاه شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های تازه است

وی ادامه داد: واقعیت میدان با فضای مجازی متفاوت است و سپاه برنامه دارد تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را بیش از گذشته به نسل‌های تازه بشناساند.

شریف با اشاره به برخورداری استان بوشهر از جوانان متعهد و قهرمان، گفت: شهید نادر مهدوی که در خلیج فارس در برابر آمریکا ایستاد، یک قاسم سلیمانی بوشهری است.

مسئول روابط‌عمومی سپاه ادامه داد: من با شهید مهدوی هم‌رزم بودم و از نزدیک او را می‌شناختم؛ اما دریغ که برخی ممکن است او را نشناسند و باید این معرفی‌ها شکل بگیرد.

سپاه خانه تربیت افراد مانند قاسم سلیمانی است

شریف با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب درباره سردار سلیمانی که "خصوصیات شهید سلیمانی را ماورایی و دست‌نیافتنی نکنید" گفت: این یعنی همچنان می‌توان در ایران اسلامی افرادی مانند قاسم سلیمانی داشت و سپاه خانه تربیت افرادی مانند قاسم سلیمانی است.

وی تاکید کرد: چه‌بسا اکنون نیز افراد شاخصی هستند که هنوز ناشناخته و یا کمتر شناخته‌شده هستند و باید جوانان را تربیت کرد و به آنان میدان داد.

مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی همه هستی خود را در کف دست گذاشت و برای پیاده شدن تدابیر رهبر معظم انقلاب شبانه‌روز نمی‌شناخت؛ بزرگ‌ترین انتقام از مستکبران، تداوم راه آن شهید و تکثیر افرادی مانند او در جبهه مقاومت اسلامی است./ایرنا

سخنگوی سپاه: دشمن به دنبال ارائه چهره غیر واقعی از انقلاب اسلامی است

سخنگونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن امروز با استفاده از فضای فرهنگی، مجازی و بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی به دنبال ارائه تصویر دلخواه و غیر واقعی از انقلاب اسلامی به جوانانی است که دوران انقلاب و دفاع مقدس را تجربه نکرده اند و از دشمنی آنان آگاه نیستند.

رمضان شریف روز پنجشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر در گفت وگو با ایرنا افزود: دشمن از ضربه زدن در حوزه دفاعی و نظامی به ایران اسلامی ناامید شده و به همین دلیل با استفاده از خلاءهای موجود برای خدشه به چهره انقلاب اسلامی جبهه فرهنگی را هدف قرار داده است.

وی با اشاره به تدبیر رهبر معظم انقلاب در زمینه جهاد تبیین برای همه مجموعه‌های کشور اظهار کرد: سپاه یکی از مخاطبان اصلی جهاد تبیین است و تلاش می‌شود با استفاده از نیروهای باانگیزه و تحصیلکرده ای که در مجموعه این خانواده وجود دارد و تقویت ارتباط با آموزش و پرورش و و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانش آموزان و دانشجویان را با حوادث و پیشرفت های ۴۰ سال گذشته و بحران‌هایی که دشمن آفریده و راهکارهای نظام اسلامی برای مقابله با دشمن روشنگری تا برخی نارسایی‌ها در حوزه تصویر سازی واقعی از انقلاب اسلامی جبران شود.

شریف ادامه داد: سپاه پاسداران یک نهاد فرهنگی برآمده از انقلاب اسلامی است که به دلیل اقتضای شرایط و تهدیدهایی که در کشور وجود دارد تمرکز خود را بر موضوع‌های خاصی می‌گذارد و سعی می‌کند در کاهش آسیب‌های ناشی از آن تهدید موثر واقع شود.

وی اضافه کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس تمرکز سپاه بر حوزه دفاعی، حضور در میدان مبارزه و رزم نظامی بود و بعد از پایان جنگ ضمن تلاش برای توانمندسازی بنیه دفاعی و نظامی وارد سازندگی کشور شد و در دولت‌های مختلف منشاء خدمات و اجرای پروژه‌های زیربنایی در حوزه عمران، آبادانی و سازندگی بوده است.

شریف در باره اقدامات سپاه پاسداران در حوزه فرهنگی گفت: سپاه در بخش فرهنگی تلاش کرده با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا و تهیه محصولات فرهنگی شامل هزاران جلد کتاب، ده‌ها فیلم و برگزاری هزاران فیلم، مجلس و محفل اقدام به انتقال خاطرات دوران دفاع مقدس و نقش مجموعه های مختلف کشور در به ثمر رسیدن و تقویت و تثبیت انقلاب اسلامی بیان شود.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی کاروان‌های راهیان نور که مکمل یادواره های شهدا است افزود: بدیهی است که امروز بیشترین نیاز ما این است که در حوزه فرهنگی تلاش شود تا جوانان و نوجوانان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها