دیدار محمد اسلامی با خانواده شهید حسین‌زاده احمدی

کد خبر: 1196954

عصر روز پنجشنبه محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) که به نام روز بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا نام گرفته است، با خانواده شهید حسین‌زاده احمدی، از شهدای سازمان در هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

دیدار محمد اسلامی با خانواده شهید حسین‌زاده احمدی

معاون رییس جمهور در دیدار با همسر ‌شهید حسین‌زاده احمدی با اشاره به خدمات فاخر این شهید سازمان انرژی اتمی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: خداوند متعال این توفیق را نصیب بنده و همکارانم کرد تا با خانواده شهید حسین‌زاده احمدی که از نیروهای فاخر و ارزشی سازمان انرژی اتمی محسوب می‌شد و در دوران دفاع مقدس به شهادت رسید، دیدار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: خوشحالیم این دیدار در این ایام و مقطع زمانی که مقام والای شهیدان با تشییع پیکر مطهر  ۴٠٠ شهید گمنام دفاع مقدس زنده نگاه داشته شد، صورت گرفت.

رییس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، شهید سرافراز جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: حضور در خانه شهید با مرور خاطرات، خواندن دست نوشته‌های او و همچنین صحبت با خانواده ایشان همراه بود، یک فرصت روحیه بخش برای تمامی مجموعه سازمان انرژی اتمی به شمار می‌آید.

معاون رییس جمهور با بیان جایگاه ارزشمند این شهید قبل و بعد از انقلاب، گفت: این شهید قبل و بعد از انقلاب در دوره‌ای برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفت، اما هیچ وقت جوهره وجودی و ایمانی خودشان را فراموش نکرد و به عنوان یک انسان متعهد و کوشا در خدمت کشور خود بود.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای تلاش به منظور برافراشته نگه داشتن ارزش‌های انقلاب تاکید کرد: یاد و خاطره شهدا و گرامیداشت مقام این عزیزان، تجدید میثاقی با شهدا، امام راحل شهدا و مقام معظم رهبری است تا بتوانیم بیشتر و غنی‌تر در زمینه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش کنیم؛ در این راستا امیدواریم خداوند متعال بیش از پیش توفیق و نصرت خود را بر مردم ایران روز افزون کند.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها