هایپرسونیک ایران دکان اسلحه‌فروشی امریکا را می‌بندد

کد خبر: 1197035

فرماندهان ارشد نظامی معتقدند رژیم موقت صهیونیستی به دلیل اختلافات درونی از هم خواهد پاشید و ۸۱ سالگی خود را نخواهد دید و اشغالگران امریکایی هم مفتضحانه منطقه را ترک خواهند کرد و به سرنوشت شوروی دچار می‌شوند. سردار حاجی‌زاده نیز گفت که موشک‌های هایپرسونیک ایران دکان اسلحه‌فروشی امریکا را در منطقه می‌بندد.

هایپرسونیک ایران دکان اسلحه‌فروشی امریکا را می‌بندد

فرماندهان ارشد نظامی معتقدند رژیم موقت صهیونیستی به دلیل اختلافات درونی از هم خواهد پاشید و 81 سالگی خود را نخواهد دید و اشغالگران امریکایی هم مفتضحانه منطقه را ترک خواهند کرد و به سرنوشت شوروی دچار می‌شوند. سردار حاجی‌زاده نیز گفت که موشک‌های هایپرسونیک ایران دکان اسلحه‌فروشی امریکا را در منطقه می‌بندد.

سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران که روز پنج‌‌شنبه در مراسم گرامیداشت سردار شهید حسین پورجعفری در گلزار شهدای کرمان سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی، مکتب شجاعت و اقتدار و ایستادن مقابل استکبار و زورگویی در عالم است، گفت: در فلسطین با سنگ می‌جنگیدند اما امروز می‌بینیم نسل پنجم فلسطین که حدود 75 سال اجداد آنها جنگیده‌اند هیچ‌وقت مانند امروز قوی و با صلابت نبودند. قاآنی با بیان اینکه امریکا مفتضحانه منطقه را ترک خواهد کرد، تأکید کرد: امریکا به سرنوشت شوروی گرفتار خواهد شد و مراکز مطالعاتی آنها این مهم را تأیید می‌کند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه مراکز مطالعاتی دنیا این موضوع را بررسی می‌کنند که 25 سالی را که حضرت آقا فرمودند، چه زمان فرا می‌رسد که اسرائیل نابود شود، گفت: آنها می‌دانند که نه تنها چیزی را به دست نیاورده‌اند که بسیاری از مناطق را هم از دست دادند. وی با اشاره به نامه‌ای که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی حدود هشت ماه قبل از انتخابات در 27 صفحه نوشت و نام آن را نامه‌ای به مردم خاموش اسرائیل گذاشت، بیان کرد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در این نامه مصیبت‌های خودشان را بیان کرد. قاآنی با بیان اینکه ارتش اسرائیل افتضاح شده است و دیگر کسی حاضر نیست به ارتش صهیونیستی بپیوندد، خاطرنشان کرد: در این نامه نوشته شده یهودی‌‌ها دو بار در تاریخ حکومت کردند که در دوره اول که 80 سال طول کشید، اختلاف باعث فروپاشی آنها شد و در مرحله دوم که حدود 75 سال طول کشیده باز هم با اختلافات نابود شده است؛ امروز هم اختلافات آنها آن‌قدر زیاد است که در حال فروپاشی هستند.

۸۱ ساله نمی‌شوید و از درون فرو می‌پاشید

سردار عباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید، از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیدا است.

به گزارش فارس، سردار ‌ نیلفروشان خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: می‌خواهم از قول یکی از فرماندهان کریه شما بگویم که اکراه دارم نام زشت او را بر زبان بیاورم، فرمانده سلاخی که خون هزاران فلسطینی بر گردن او است. او در اوایل انقلاب گفت زلزله‌ای که در تهران با وقوع انقلاب اسلامی به وقوع پیوست پس‌لرزه‌های آن تل‌آویو را در هم می‌شکند. معاون عملیات سپاه پاسداران خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد: آقای نتانیاهو دست و پا نزن، پس لرزه‌های زلزله انقلاب به کوچه‌‌ها و خیابان‌های تل آویو نزدیک شده است. دست از توطئه بردار هر چه دست و پا بزنید بیشتر در باتلاق فروپاشی خودتان فرو می‌روید. نیلفروشان بیان کرد: مطمئن باشید ۸۱ ساله نمی‌شوید از درون فرو می‌پاشید و نشانه‌های این فروپاشی در تشکیل دولت پوشالی خود که با وصله و پینه به هم وصل می‌کنید، پیدا است. این فرمانده ارشد نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: ما با ملت بزرگ ایران و با استعانت از خون شهیدان‌مان محکم در سنگرهای انقلاب ایستاده ایم و تا محو و نابودی رژیم جعلی، کودکش و آدمکش صهیونیستی از پای نخواهیم نشست.

هایپرسونیک ایران دکان اسلحه‌فروشی امریکا را می‌بندد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه نیز در اظهار نظری از فروپاشی سپر موشکی امریکا در منطقه خبر داد و گفت: موشک‌های هایپرسونیک ایران دکان فروش تسلیحات و سامانه‌های پدافندی‌ امریکایی‌ها در منطقه را خواهد بست.

سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده در پاسخ به سؤال مجری برنامه ملک سلیمان، پیرامون خبر چندی پیش مبنی بر دستیابی به موشک‌های هایپرسونیک و واکنش‌‌ها نسبت به آن گفت: واکنش‌های بسیار معناداری درباره این موضوع وجود داشت، امریکایی‌‌ها گفتند ما تردید داریم، چرا؟ چون دکان فروش تسلیحات و سامانه‌های پدافندی‌شان بسته می‌شود و قدرتی که آنها به‌عنوان سپر موشکی می‌گویند و سرمایه‌گذاری عظیمی که در کشورهای عربی می‌کنند باطل شده است.

منبع: روزنامه جوان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها