مهدی فضائلی مطرح کرد:

نگاه متعادل و منصفانه رهبر انقلاب نسبت به بانوان جامعه

کد خبر: 1197074

مهدی فضائلی در گفت‌وگو با روزنامه «صبح نو» گفت: رهبر انقلاب از کلمه حجاب ضعیف استفاده کردند و نه کلمه بدحجاب که کلمه درستی نیست.

نگاه متعادل و منصفانه رهبر انقلاب نسبت به بانوان جامعه

به گزارش سایت فردا، مهدی فضائلی، تحلیل‌گر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با روزنامه صبح نو با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با بانوان، می‌گوید: «ایشان ضمن تاکید بر ضروری بودن حجاب، اذعان داشتند که نگاه به خانم‌هایی با حجاب ضعیف، نگاه نادرست است و ایشان از کلمه حجاب ضعیف استفاده کردند و نه کلمه بدحجاب که کلمه درستی نیست».

او ادامه داد: «ایشان گفتند نباید گفته شوند که این افراد از دین خارج شده‌اند، ضد انقلاب‌ یا ضد نظام‌اند. البته ایشان چندسال پیش در سفر خراسان شمالی به صراحت همین نگاه را مطرح کردند و به صراحت فرمودند، این افراد جزو جامعه هستند و دلشان با انقلاب است».

فضائلی درباره نوع نگاه رهبر انقلاب در این موضوع مطرح کرد: «نگاه ایشان، نگاه متعادلی است، علاوه بر تأکید بر شرعی و غیرقابل تردیدبودن امر حجاب اما به صورت واقع گرایانه به افرادی نگاه می‌کنند که به این ضرورت دینی به هر دلیلی پایبند نیستند و یک قضاوت عجولانه نباید به این افراد داشت. نگاه رهبری نگاه متعادل و منصفانه‌ای است و بی‌جهت نباید افراد را از دایره دین خارج نکنیم».

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها