سردار تنگسیری: هر نقطه‌ای لازم باشد، خدمات درمانی سپاه را مستقر می‌کنیم

کد خبر: 1197253

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ما برای ارائه خدمات درمانی در هر جغرافیایی و نقطه‌ای که لازم باشد برای این مردم عزیز، نجیب، ولایت‌مدار و انقلابی انجام می‌دهیم.

سردار تنگسیری: هر نقطه‌ای لازم باشد، خدمات درمانی سپاه را مستقر می‌کنیم

هم‌زمان با ایام سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، به دستور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز یک واحد بیمارستان صحرایی با تمام امکانات و تجهیزات تخصصی و درمانگاهی در بخش بردخون شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر برپا شد.

سردار تنگسیری در مراسم افتتاح این بیمارستان‌ صحرایی با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی به مردم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، اظهار داشت: امروز همکاران جهادی ما در مجموعه بهداری نیروی دریایی سپاه در راستای مردمی بودن سپاه و تسهیل در ارائه خدمات‌دهی درمانی در مناطق کم برخوردار با توجه به تأکید فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای و دستور فرمانده شجاع و ولایت‌مدار کل سپاه پاسداران، مبنی بر حفظ روحیه مردمی سپاه و تداوم فعالیت‌های همیاری و خدمت‌رسانی‌ها به مردم کشور ، امروز موفق شدند یک واحد بیمارستان صحرایی مزین به نام شهید بردستانی با تمام تجهیزات و امکانات در این منطقه برپا کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: ما برای ارائه خدمات درمانی در هر جغرافیا و نقطه‌ای که لازم باشد برای این مردم عزیز، نجیب، ولایت‌مدار و انقلابی تجهیزات سپاه را مستقر می‌کنیم.

دریادار تنگسیری افزود: این بیمارستان‌ شامل بخش‌های اورژانس، رادیولوژی، آزمایشگاه، اتاق عمل، کودکان، چشم پزشکی، داخلی، زنان، دندانپزشکی، سونوگرافی و داروخانه و به صورت یک واحد بیمارستانی کامل، آمادۀ ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم است.

راه‌اندازی و برپایی بیمارستان‌های صحرایی در مناطق کم برخوردار

بر همین اساس ناو سالار یکم پاسدار جعفری، فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه با ارائه گزارشی، خاطرنشان کرد: بهداری نیروی دریایی سپاه افتخار دارد در راستای تدابیر فرمانده کل سپاه و سردار تنگسیری در طول سال بنا بر نیاز درمانی هموطنان در مناطق کم برخوردار با راه‌اندازی و برپایی بیمارستان‌های صحرایی، بخشی از نیازهای درمانی آنان را جبران کند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها