سرلشکر سلامی: اتفاقات چند ماه اخیر یک جنگ جهانی بود/ ارمغان حضور دشمن فقر و فلاکت است

کد خبر: 1197569

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اتفاقات چند ماه اخیر در کشور یک جنگ جهانی بود ودشمن ما آرام نیست ولی ما او را آرام می‌کنیم گفت: زنان و جوانان ما به دشمنان پاسخ‌های غیرتمندانه دادند.

سرلشکر سلامی: اتفاقات چند ماه اخیر یک جنگ جهانی بود/ ارمغان حضور دشمن فقر و فلاکت است

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز (دوشنبه ۱۹ دی‌ماه) در مراسم گرامیداشت و آیین بزرگداشت سرداران رشید اسلام که در ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد، گفت: این روزها در تمام شهرها، روستاها و حتی خارج از جغرافیای کشور ما عطر و رایحه شهادت همه جا نوازشگر مشام مومنان است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز نوزدهم دی ماه سالروز شهادت ستارگان درخشانی از نیروی زمینی سپاه با یک سپهسالار و اسطوره جهاد است. مردی که در تمام طول عمر خود از جوانی تا انتهای عمر با برکتش حتی برای یک لحظه لباس جهاد را از تن به در نکرد و برای یک لحظه میدان جهاد را ترک نکرد.

وی افزود: چون او و همراهانش از مولا و مقتدای‌مان امیرمومنان علی (ع) آموخته بود که جهاد یکی از درب‌های بهشت است که به روی بندگان خاص خداوند باز می‌شود‌.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه  اتفاقات چند ماه اخیر در کشور یک جنگ جهانی بود گفت: ارمغان حضور دشمن در هر جایی فقر، اسارت، درماندگی و فلاکت است و این نقشه‌ای است که دشمن برای امت اسلام کشیده است.

این خبر در حال تکمیل است....

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها