سخنگوی دولت: تعطیلی سراسری برای برف و باران نداریم

کد خبر: 1198074

بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت که تعطیلی سراسری برای بارش برف و باران و کاهش دمای هوا نخواهیم داشت.

 سخنگوی دولت: تعطیلی سراسری برای برف و باران نداریم

بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت که تعطیلی سراسری برای بارش برف و باران و کاهش دمای هوا نخواهیم داشت.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به دلیل بارش برف و باران در بسیاری از استان‌های کشور و کاهش شدید دمای هوا تعطیلی سراسری به وجود آید؟ اظهار داشت: به منظور مدیریت مصرف انرژی در ساعات کاری ممکن است تغییراتی به وجود بیاید از جمله اینکه ساعات کاری کاهش یابد.

وی ادامه داد: تصمیم در این زمینه در هر استان برعهده کارگروهی است که مدیریت آن با استاندار است، اما تعطیلی سراسری در دستور کار نیست.

 سخنگوی دولت هم‌چنین در حاشیه جلسه دولت و در جمع خبرنگاران، خاطر نشان کرد: هیئت وزیران امروز با اضافه شدن وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و علوم، تحقیقات ‌و فناوری به کارگروه اقتصاد دیجیتال موافقت کرد. هیئت دولت پیش از این کارگروهی را به‌منظور حمایت موثر از اقتصاد دیجیتال به تصویب رسانده و اختیارات وزیران به این کارگروه در جهت تقویت و توسعه سپرده شده بود. این دو وزیر به اعضای کارگروه هم اضافه شدند و دبیرخانه این کارگروه هم در اختیار وزارت ارتباطات است.

بهادری‌جهرمی هم‌چنین عنوان کرد: به پیشنهاد وزارت امورخارجه، لایحه معاهده سازمان ملل درخصوص استفاده از ارتباطات الکترونیکی در قراردادهای بین‌المللی، موافقت شد تا تقدیم مجلس شود و تجار و فعالان اقتصادی بتوانند از ارتباطات الکترونیکی در تعامل با طرف‌های خارجی استفاده کنند و ایران هم به عضویت این معاهده در بیاید.

وی در پایان گفت: درخصوص نحوه تشکیل جلسات و چگونگی اتخاذ تصمیمات هیئت داوری هم بنا به پیشنهاد وزارت دادگستری و تأیید معاونت حقوقی اصلاحاتی در آیین‌نامه انجام گرفت؛ امروز نیز اساسنامه سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو به‌منظور رفع ایراد شورای نگهبان در هیئت دولت بررسی و اصلاح شد.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها