بایدن: رویدادهای ۸ سال آینده، تحولات۳ تا ۴ دهه آینده را تعیین خواهد کرد

کد خبر: 1199216

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه در نقطه عطف تاریخ جهان قرار داریم، گفت: اتفاقاتی که در چند سال گذشته رخ داده و رویداد های ۶ یا ۸ سال آینده، چگونگی جهان در ۳۰ تا ۴۰ سال آینده را تعیین خواهد کرد.

بایدن: رویدادهای ۸ سال آینده، تحولات۳ تا ۴ دهه آینده را تعیین خواهد کرد

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه در نقطه عطف تاریخ جهان قرار داریم، گفت: اتفاقاتی که در چند سال گذشته رخ داده  و رویداد های  ۶ یا ۸ سال آینده، چگونگی جهان در  ۳۰ تا ۴۰ سال آینده را تعیین خواهد کرد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه به وقت محلی در سخنانی به مناسبت روز یادبود مارتین لوترکینگ گفت: این نقطه عطف بعد از جنگ جهانی دوم اتفاق افتاد و اکنون درحال تکرار است.

رئیس جمهور آمریکا افزود: دنیا در حال تغییر است. مسائل زیادی در خطر است. اکنون زمان انتخاب های مستقیم است.

بایدن با بیان اینکه آیا ما ما دموکراسی را به خودکامگی ترجیح خواهیم داد، گفت: ۱۵ سال پیش نمی توانستم این سوال را مطرح کنم. همه فکر می کردند دموکراسی امری حل شده است. اما دموکراسی برای آمریکایی های آفریقایی تبار حل نشده است.

رئیس جمهور آمریکا پیش از این نیز گفته بود: همه چیز به سرعت در حال تغییر است. ۱۰ سال آینده دهه تعیین کننده این قرن خواهد بود، زیرا یک دهه آینده چگونگی جهان و ارزش‌های آن را نه تنها برای آینده نزدیک بلکه برای نسل‌های آینده شکل خواهند داد./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها