حاجی‌صادقی: هیچ توقعی از دشمن جز دشمنی نداریم، دشمن را دردفاع مقدس شناختیم

کد خبر: 1199891

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نقشه‌های دشمن برای سپاه، گفت: هیچ توقعی از دشمن جز دشمنی نداریم، دشمن را دردفاع مقدس شناختیم، سپاه پاسداران با تمام نقشه ها و توطئه های دشمن با قدرت بیشتر پیش می رود.

 حاجی‌صادقی: هیچ توقعی از دشمن جز دشمنی نداریم، دشمن را دردفاع مقدس شناختیم

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نقشه‌های دشمن برای سپاه، گفت: هیچ توقعی از دشمن جز دشمنی نداریم، دشمن را دردفاع مقدس شناختیم، سپاه پاسداران با تمام نقشه ها و توطئه های دشمن با قدرت بیشتر پیش می رود.پحجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت را برای ما ایجاد کرد، گفت: شهید سلیمانی برای ما کار بزرگ و عظیمی انجام داد. بیداری مردم و مقاومت در برابر استکبار، مهم‌ترین اقدام و دستاوردی است که این شهید بزرگوار برای آزادی‌خواهان عالم به ارمغان آورد.

وی حفظ ولایت رهبر انقلاب را مهمترین هدف محور مقاومت دانست و یادآور شد: دشمن با مذاکره کنار نمی آید و فقط با گفتمان مقاومت است که باید در مقابل استکبار بایستیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران از جمله حرکت های ناپسند و مذموم دشمن را ترور شهید سلیمانی و ایجاد اغتشاشات اخیر دانست.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به نقشه های دشمن برای سپاه پاسداران، تصریح کرد: هیچ توقعی از دشمن جز دشمنی نداریم، دشمن را در دفاع مقدس شناختیم، سپاه پاسداران با وجود تمام نقشه ها و توطئه های دشمن با قدرت بیشتر پیش می رود.

وی در پایان یادآور شد: ملت ما با حضور همیشه در صحنه خود زمینه های ظهور را فراهم می کنند که این مهم جای تقدیر دارد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها