فرزند شاه مخلوع حتی در پاسپورتش نامی از ایران نمی‌برد

بی‌وطن!

کد خبر: 1200497

تصاویر پاسپورت رضا پهلوی و همسرش نشان می‌دهد آنها حتی نمی‌خواهند نامی از ایران در اوراق هویتی‌شان باشد.

بی‌وطن!

گروه سیاست سایت فردا: حالا که بازار وکالت می‌دهم در میان اندک سلطنت‌طلب‌های خارج‌نشین داغ شده است خبر از هک‌شدن تصاویر پاسپورت رضا پهلوی و همسرش یاسمین پهلوی [اعتماد امینی] توسط گروه هکری «عدل علی» منتشر شده است. نکته جالب توجه در این بین آن است که در بخش ملیت پاسپورت آن دو نفر نوشته شده است «نامشخص» و هیچ نام و نشانی از ایران در پاسپورت رضا پهلوی و همسرش دیده نمی‌شود.

البته این نخستین بار نیست که باقی‌ماندگان خاندان پهلوی ضدیت خود را ملیتشان را ثابت کرده‌اند؛ چه آنکه فراتر از نام ایران در پاسپورت‌ آنها، به یاد داریم که همین سلطنت‌طلب‌ها همراه با منافقین از تحریم‌هایی که علیه کشور و ملت ایران وضع می‌شد، با تمام وجود حمایت می‌کردند.

رضا پهلوی که سال‌ها با پول‌های از ایران خارج‌شده توسط پدرش صرفا یک مصرف‌کننده بوده است و هیچ درکی از مفاهیمی چون وطن و هم‌وطن ندارد سال‌ها در رویای سقوط جمهوری اسلامی به سر برده است و این روزها هم با خیال موهوم سرنگونی نظام، تصور می‌کند بار دیگر بساط شاه و سلطنت‌بازی در ایران به راه می‌افتد. به همین دلیل او و حامیان اندکش در روزهای اخیر با به راه‌اندختن کارزار «وکالت‌ می‌دهم» سعی کردند امضاهای زیادی به نفع رضا پهلوی جمع کنند اما تا این لحظه نه‌تنها امضایی برای او جمع نشده بلکه بسیاری از مردم و حتی کسانی که دخیل در اعتراضات اخیر بوده‌اند هم او را به قدرت‌طلبی متهم‌ کرده‌اند همه و همه به جای دادن وکالت به چنین فردی سعی کردند از او و نظام سلطنت اعلام برائت کنند زیرا علاوه بر آنکه پر واضح است بازگشت به سلطنت یک ارتجاع محض است، اعتماد به فردی که حتی نامی از ایران در اوراق هویتی خود نمی‌برد جهالتی آشکار است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها