امیر آشتیانی: توجه و تأمین مسئله معیشت هر انسانی ضروری است

کد خبر: 1201035

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسئله معیشت، مسکن و سلامتی از موضوعات و نیازی اساسی برای هر انسانی است که توجه و تأمین آنها ضروری است.

 امیر آشتیانی: توجه و تأمین مسئله معیشت هر انسانی ضروری است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: مسئله معیشت، مسکن و سلامتی از موضوعات و نیازی اساسی برای هر انسانی است که توجه و تأمین آنها ضروری است.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه معاونین و مسئولان وزارت دفاع با حضور در بیمارستان شهید چمران با کادر درمان و کارکنان این بیمارستان در فضای صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع با درود به روان پاک شهدای مدافع سلامت به ویژه شهدای بیمارستان چمران و همچنین تبریک ماه مبارک رجب المرجب طی سخنانی اظهار کرد: مسئله معیشت، مسکن و سلامتی از موضوعات و نیازهای اساسی برای هر انسانی است که توجه و تأمین آن‌ها ضروری است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه کادر درمان و نیروهای مدافع سلامت در زمان بروز بلایا، حوادث، جانفشانی کرده و برای سلامت و نجات جان انسان‌ها که عزیزترین سرمایه عمرشان است تلاش می‌کنند، تصریح کرد: این قشر برای انجام رسالت و خدمت به همنوعان خود نباید دغدغه و مشغله ذهنی مرتبط با ساختارهای کاری داشته باشند؛ چرا که دقیقاً این موضوع بر سلامت و میزان خدمت‌گذاری به مراجعان و بیماران اثر دارد.

امیر سرتیپ آشتیانی با یادآوری نیازهای ضروری و بدیهی هر انسان از جمله معیشت، امنیت و سلامت خاطرنشان کرد: نیازمندی‌های بشری در لوای سلامت و تندرستی، حلاوت و شیرینی پیدا می‌کند و بر این اساس بخش مهمی از سلامت مردم با خدمات و اقدامات جامعه پزشکی و کادر درمان تأمین و معنا می‌یابد و ضروریست میزان خدمت‌رسانی به آحاد مردم و مراجعین در شأن هموطنان و نیروهای مسلح باشد.

وزیر دفاع با بیان اینکه کادر درمان به لحاظ ذهنی و روحی باید درسطح مطلوبی باشند تا بتوانند به مردم و بیماران خدمت نمایند، افزود: بخشی از انتظارات کادر بیمارستان مرتبط با ساختارهای سازمانی و بخشی نیز مرتبط با حوزه مدیریتی و در نهایت بخشی از انتظارات مرتبط با ظرفیت‌ها و امکانات موجود است که برقراری تعادل در هر سه حوزه و اداره امور به نحوی که بالاترین میزان رضایت در بین مراجعین و بیماران را ایجاد کند، مورد انتظار و مدنظر است.

امیر آشتیانی با بیان اینکه مدیریت بیمارستان، مدیریتی از نوع سطح بالاست، گفت: در مدیریت بخش‌های خدماتی به ویژه حوزه درمانی، بهره‌دهی هم باید بالا باشد و مراجعین باید کمترین دغدغه و بیشترین رضایت‌مندی داشته باشند و البته در نیل کامل به این هدف، انتظارات کادر درمان و نیروهای شاغل در این حوزه اعم از بخش خدمات، پشتیبانی، اداری و درمانی باید دیده و مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت، یک وظیفه همگانی است و همه( اعم از نیروهای بیمارستان و مدیران بالادستی) در میزان بهبود عملکرد بیمارستان نقش دارند، گفت: انتظار وزارت دفاع از بیمارستان چمران بیمارستانی در تراز نیروهای مسلح است.

در ادامه این دیدار، کادر بیمارستان فوق تخصصی شهید چمران انتظارت و نیازمندی خود را در فضای صمیمانه با وزیر دفاع مطرح و مطرح کردند./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها