منتظری مطرح کرد:

ماجرای ارجاع سوالات ۱۰ گانه نمایندگان از وزیر ورزش به صحن

کد خبر: 1201322

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دلیل عدم اقناع نمایندگان از سوالات مطرح شده از وزیر ورزش را تشریح کرد.

ماجرای ارجاع سوالات ۱۰ گانه نمایندگان از وزیر ورزش به صحن

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس دلیل عدم اقناع نمایندگان از سوالات مطرح شده از وزیر ورزش را تشریح کرد.

غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ، با اشاره به انتقادات نمایندگان به عملکرد وزیر ورزش و جوانان در هفته‌های اخیر و افزایش  احتمال استیضاح سجادی در مجلس، گفت: در شرایط کنونی موافق استیضاح وزیر ورزش نیستم چراکه معتقدم همه مشکلات با استیضاح وزیر قابل حل نیست. ما باید ابتدا نهایت تلاش‌مان را برای حل مشکلات موجود در زیرمجموعه‌های وزارت ورزش و جوانان انجام دهیم و اگر این مشکلات قابل حل نبود آن زمان به سراغ استیضاح وزیر برویم.

    بیشتر بخوانید

        مجلس از وزارت ورزش درباره ماجرای مدرسه فوتبال مشهد گزارش خواست

وی با بیان اینکه درباره آن 10 سوالی که از آقای سجادی مطرح شده بود و هم اکنون در نوبت بررسی در صحن قرار دارد نیز یک سوءبرداشتی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ماجرا از این قرار است که کمیسیون فرهنگی موعدی را مقرر کرده بود تا آقای سجادی برای پاسخ به سوالات 10 گانه نمایندگان در صحن کمیسیون حاضر شود منتها زمان برگزاری این جلسه با جلسه اضطراری که با دستور  رئیس جمهور همه وزرا مکلف به حضور در آن شده بودند تداخل پیدا کرد و به همین دلیل آقای سجادی نتوانست در نشست کمیسیون حاضر شود.  

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: با وجود اینکه هم نهاد ریاست جمهوری و هم خودِ وزیر به شکل مکتوب علت عدم حضور در جلسه را به کمیسیون فرهنگی ارسال کردند اما قانون می‌گوید اگر به هر دلیلی وزیر برای پاسخگویی در جلسه برنامه‌ریزی شده حاضر نشود نمایندگان سوال کننده حق این را دارند که سوال را به صحن ارجاع دهند.

منتظری افزود: به هر حال اینگونه موارد نادر است ولی برای آقای سجادی اتفاق افتاد و اِلّا این حجم از سوالات قطعا به صحن ارجاع نمی‌شد و ممکن بود بسیاری از نمایندگان در همان جلسه کمیسیون از توضیحات وزیر قانع شوند و سوال خود را پس بگیرند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها