آصفری: عوامل حمله به مرکز نظامی در اصفهان شناسایی خواهند شد

کد خبر: 1201664

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، گفت: عوامل این اقدام به زودی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی شناسایی می‌شوند.

آصفری: عوامل حمله به مرکز نظامی در اصفهان شناسایی خواهند شد

محمدحسن آصفری درباره آخرین جزئیات از حمله ناموفق ریزپرنده‌ها به یک مرکز نظامی در اصفهان، اظهار داشت: این موضوع در حال بررسی توسط سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور است و مطمئناً با هر فرد و کشوری که پشت این اقدام باشد، برخورد جدی خواهد شد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ادامه داد: حتماً عواملی که در این اتفاق نقش داشتند، به زودی از سوی دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مانند سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی و با آنان برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: از زمانی که تاسیسات هسته ای خود را در اختیار سپاه گذاشتیم، تاکنون شاهد چنین اقداماتی نبودیم و تاکید داریم که حتماً باید تدابیر امنیتی بیشتری اتخاذ شود تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیروهای مسلح ما ضرب شستی به دشمنان نشان دادند و به همین دلیل معاندان و دشمنان نظام به دنبال آن هستند که در بنیه دفاعی ما خلل ایجاد کنند، اما مطمئناً به نتیجه نخواهند رسید و روز به روز بنیه دفاعی ما قوی تر خواهد شد.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها