نماینده مردم قم در مجلس: باید از مردم عذرخواهی کنیم

کد خبر: 1202520

نماینده مردم قم در مجلس گفت: اگرچه دستاوردهایی خوب و ارزشمندی داشته‌ایم اما مردم مشکلاتی دارند که باید از آن‌ها عذرخواهی کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس: باید از مردم عذرخواهی کنیم

نماینده مردم قم در مجلس گفت: اگرچه دستاوردهایی خوب و ارزشمندی داشته‌ایم اما مردم مشکلاتی دارند که باید از آن‌ها عذرخواهی کنیم.

احمد امیرآبادی فراهانی امروز چهارشنبه 12 بهمن‌ماه در آئین رونمایی از پروژه‌های شهرداری قم در گام سوم قم در مسیر تحول که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: علی‌رقم تمام سختی‌ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقات بزرگی رقم خورده است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت امروز قابل مقایسه با پیش از انقلاب اسلامی نیست، مطرح کرد: آب‌رسانی به روستاها، برق‌رسانی به روستاها، آسفالت جاده‌ها و ... ازجمله محورهایی هستند که پیشرفت‌های بسیاری در آن داشته‌ایم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید به شایعات مطرح شده در این خصوص پاسخ دهیم، عنوان کرد: برخی بیان می‌کنند که کشورهای همسایه نیز پیشرفت داشته‌اند ولی درآمد متناسب با جمعیت جمهوری اسلامی با این کشورها قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: البته باتمام موانع و مشکلات موجود در عرصه‌های نظامی، پزشکی، نانو و هسته‌ای جمهوری اسلامی دستاوردهایی داشته است که کشورهای همسایه در آرزوی رسیدن به آن‌ها هستند.

امیرآبادی با اشاره به اینکه بخش عمده مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت‌های مردمی قابل حل شدن است، خاطرنشان کرد: اگر با صداقت با مردم برخورد کنیم و دست رانت‌خواران را از سفره انقلاب اسلامی قطع کنیم، قطعا از مشکلات عبور خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکلات چاره‌ای جز استفاده از ظرفیت‌های مردمی و بسیج مردمی نداریم.

نماینده مردم قم با بیان موفقیت‌های مجموعه مدیریت شهری قم، تصریح کرد: این مجموعه هم با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و سرمایه‌های انسانی توانسته است به دستاوردهای خوبی برسد.

وی افزود: شهرداری قم در عرصه پرداخت به موقع حقوق‌ها و پروژه‌های عمرانی عملکرد بسیار خوبی داشته است که می‌توان آن‌ را به عنوان الگو در کشور معرفی کرد.

امیر آبادی فراهانی در پایان تاکید کرد: اگرچه دستاوردهایی داشته‌ایم اما مردم مشکلاتی دارند که باید از آن‌ها عذرخواهی کنیم./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها