محسنی اژه‌ای: امام به وحدت تکیه داشتند

کد خبر: 1202603

رئیس قوه قضائیه گفت: امام نسبت به وحدت بیش از بسیاری از موارد تکیه داشتند. برای مردم خالصانه و در جهت رضای خدا تلاش کردن؛ تکیه دوم ایشان بود. برای خودشان از این دنیا هیچ چیزی به غیر از خدمت نخواستند.

حجم ویدیو: 7.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32 دانلود ویدیو

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین اژه‌ای در مراسم تجدید میثاق رئیس قوه قضاییه و مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام راحل (ره) اظهار کرد: از روح امام و شهدا مدد می‌طلبیم و از مردم و صاحب‌نظران و خیرخواهان کمک می گیریم تا در جهت تعالی کشور در تمام ابعاد موفق باشیم.

رئیس قوه قضاییه بیان کرد: امام بزرگوار نسبت به چند چیز تکیه داشتند؛ اول تعبد نسبت به احکام اسلامی بود، در عمل نشان دادند می‌توان دنیا و آخرت مردم، رفاه، امنیت، صلح، رفاقت و آزادی را برای همگان ایجاد کرد.

وی افزود: امام (ره) دنبال این بودند که صلح، آزادی، استقلال، کرامت، آرامش و تامین دین و دنیای همه را با احکام نورانی اسلام تامین کنند.

رئیس دستگاه قضا بیان کرد: امام (ره) به همه سفارش کردند که باید در این مسیر حرکت کنیم. برای تحقق این امر می‌فرمودند اگر می‌خواهید پیروز شوید وحدت کلمه و وحدت در جامعه داشته باشید. نسبت به وحدت بیش از بسیاری از موارد تکیه داشتند. برای مردم خالصانه و در جهت رضای خدا تلاش کردن؛ تکیه دوم ایشان بود. برای خودشان از این دنیا هیچ چیزی به غیر از خدمت نخواستند.

درحال تکمیل...

فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها