در گفتگو با فردا مطرح شد؛

ناگفته‌ها از دیدار اهالی رسانه با حسن روحانی

کد خبر: 1202742

فعال رسانه ای گفت: نگاه آقای روحانی این بود که اگر ترامپ از برجام خارج نمی شد چه بسا عملکرد دولت دوم او بهتر از عملکرد دولت اولش می شد.

ناگفته‌ها از دیدار اهالی رسانه با حسن روحانی

گروه سیاسی فردا: حسن روحانی اخیرا با اهالی رسانه نشستی داشت و در پایان این نشست عکسی یادگاری با آنها گرفت اما خارج از خبر رسمی که منتشر شد، درباره چرایی برگزاری چنین جلسه ای در مقطع کنونی تحلیل های مختلفی وجود دارد.

محمد مبین از حاضرین در نشست با حسن روحانی درباره موضوعات مطروحه به فردا گفت: این نشست شبیه نشست هایی بود که اهالی رسانه با مسئولان سابق و فعلی برگزار می کنند. در این نشست اهالی رسانه نگاه شان را درباره عملکرد آقای روحانی و شرایط موجود گفتند و آقای روحانی نیز درباره عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم صحبت کرد، بعد به سئوالات پاسخ داد و در بخش پایانی نیز درباره سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صحبت کرد.

وی درباره نوع رویکرد اهالی رسانه در توصیف عملکرد دولت حسن روحانی افزود: وقتی اهالی رسانه در نشستی دور هم جمع می شوند با نگاه انتقادی درباره موضوعات طرح بحث می کنند. در این نشست نیز بیشتر مباحث راجع به عملکرد اقتصادی دولت آقای روحانی بود.

این فعال رسانه ای یادآور شد: آقای روحانی توضیحاتی درباره عملکرد دولت یازدهم دادند که چه دولتی را تحویل گرفتند و توضیح دادند چه اتفاقاتی در آن دولت رخ داد؛ سپس به تشریح اوضاع دولت دوازدهم پرداخت و دستاوردهای آن 8 سال دوره ریاست جمهوری خود را برشمرد.

وی دولت اول آقای روحانی را قابل دفاع خواند و ادامه داد: خیلی درباره دولت یازدهم بحثی وجود نداشت. نگاه اهالی رسانه درباره دولت دوم آقای روحانی آن بود که می شد در موضوعاتی مثل حفظ برجام بهتر عمل کرد چون تیم دیپلماسی دولت دوازدهم بهتر از همه ادوار گذشته بود بنابراین می توانست با دولت ترامپ مذاکره انجام داد و شرایط را از آن وضعیت درآورد.

مبین اظهار کرد: آقای روحانی دلایل عدم مذاکره با دولت ترامپ را بیان کرد و گفت چه اتفاقاتی افتاد، موانع چه بود و ترامپ چه شخصیتی داشت که مانع این اتفاق شد. در مجموع نگاه آقای روحانی این بود که اگر ترامپ از برجام خارج نمی شد چه بسا عملکرد دولت دوم او بهتر از عملکرد دولت اولش می شد.

وی افزود: آقای روحانی درباره پروژ های به بهره برداری رسیده زیربنایی و روبنایی، احداث پتروشیمی ها و افزایش تخت های بیمارستانی در زمان ریاست جمهوری خودش آمارهایی را ارائه کرد. درباره احتمال فعال شدن آقای روحانی برای انتخابات، حضور در دوره آینده یا انتخابات مجلس دوازدهم، نه اهالی رسانه پرسیدند و نه آقای روحانی صحبتی کرد.  

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها