واکنش کنعانی به اظهارات ضدایرانی ماکرون

کد خبر: 1202833

سخنگوی وزارت امور خارجه: نفس ملاقات با نخست‌وزیر رژیمی که جهان آن را مظهر پدیده شوم تروریسم سازمان یافته، خشونت، کشتار و آوارگی زنان و کودکان مظلوم در غرب آسیا و از جمله فلسطین می‌داند، سزاوار سرزنش و تقبیح است.

واکنش کنعانی به اظهارات ضدایرانی ماکرون

 سخنگوی وزارت امور خارجه به اظهارات ضدایرانی مطرح شده از سوی امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به تکرار مواضع غیرسازنده برخی مقامات فرانسه اظهار داشت؛ نفس ملاقات با نخست‌وزیر رژیمی که جهان آن را مظهر پدیده شوم تروریسم سازمان یافته، خشونت، کشتار و آوارگی زنان و کودکان مظلوم در غرب آسیا و از جمله فلسطین می‌داند، سزاوار سرزنش و تقبیح است.

کنعانی افزود؛ رئیس جمهور فرانسه در حالی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران انتقاد می کند که ظاهرا فراموش کرده رژیم صهیونیستی با برخورداری از ده‌ها کلاهک هسته‌ای، هیچگونه نظارت بین‌المللی را برنمی‌تابد و با سوابق سیاهی از اشغالگری و تجاوز نظامی، مهمترین منبع تهدید علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی به شمار می‌رود.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: جا دارد طرف فرانسوی به‌جای ابراز نگرانی‌های تصنعی از فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران که کاملا تحت نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است، جهان را از نحوه دستیابی تروریسم دولتی صهیونیستی به سلاح هسته‌ای آگاه گرداند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان به مقامات فرانسه توصیه کرد با اصلاح رویکرد ناصواب جاری و بازگشت به اصل احترام متقابل، روابط دوجانبه را بیش از این متحمل خسارت نکنند.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها