سردار سلامی: سپاه کنار مردم زلزله زده خوی است

کد خبر: 1202870

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور سپاه برای یاری رساندن به زلزله زدگان خوی گفت: این نهاد در کنار مردم زلزله زده قرار دارد و برای حل مشکلات آنان تلاش می کند.

سردار سلامی: سپاه کنار مردم زلزله زده خوی است

سرلشکر حسین سلامی روز شنبه پس از بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان خوی و فیرورق در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم عزیز بدانند سپاه پاسداران خود را مکلف می‌داند که در هر منطقه‌ای در صورت بروز مشکل، جزو اولین یاری‌ دهندگان به هموطنان باشد.

وی با تاکید برحضور به موقع امدادرسانان درمنطقه زلزله زده خوی اضافه کرد: حضور به موقع سپاه پاسداران، گروه‌های جهادی بسیج، حوزه درمان و امداد نجات در کنار تلاش استاندار آذربایجان غربی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی و فیرورق باعث شد تا مشکلات منطقه به صورت قابل توجهی کاهش یابد.

وی با اشاره به سکونت اضطراری هفت شبانه روزی مردم زلزله زده خوی اظهار کرد: مردم این منطقه روزهای سختی را در حال سپری کردن هستند و همه تلاش ما در راستای کاهش این رنج و درد مردم است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حادثه سیل و زلزله را به موج شوک تشبیه کرد و ادامه داد: در هرجایی حادثه ناگواری چون سیل و زلزله پیش آی، نظیر موج شوکی است که جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سردار سلامی گفت: معلوم است که زندگی در چادر بسیار سخت و طاقت فرساست و این روزها با صبر و شکیبایی قابل تحسین و سنایش مردم خوی می‌گذرد.

وی با اشاره به حضور فعال معاونان سپاه در مناطق زلزله زده افزود: تا زمان خروج مردم از حالت بحران در کنار مردم زلزله زده خوی هستیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: به درخواست مردم، روی چادرها پلاستیک کشیده می شود تا موقع بارش باران و برف، مردم سکون یافته در چادر از سرما در امان باشند و در تلاش هستیم تا با تامین دیگرنیازهای مردمی بر مشکلات غلبه کنیم.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها