خبر مهم خاندوزی/ مولدسازی از کدام وزارتخانه‌ها آغاز می‌شود؟

کد خبر: 1203334

وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره جزئیات طرح مولدسازی گفت: اولین مجوزهای مولدسازی هم با توجه به اینکه وزارتخانه‌های جهادکشاورزی و آموزش و پرورش فهرست املاک مازاد و پروژه‌های عمرانی که این دارایی های راکد صرف آن خواهد شد، را در اختیار داشتند، در اولویت صدور مجوز قرار گرفتند.

خبر مهم خاندوزی/ مولدسازی از  کدام وزارتخانه‌ها آغاز می‌شود؟

«سید احسان خاندوزی» در پانزدهمین نشست پاسخگویی وزرا، معاونان و مدیران دولتی به تماس‌های مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری درباره اهتمام دولت برای مبارزه با فساد در کشور گفت: همه مردم باید در مسیر مبارزه با فساد قرار گیرند و دولت از این موضوع حمایت کامل دارد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به انتقاد یکی از شهروندان درباره زیان مردم در بورس، گفت: سیاست اشتباه سال ۹۹ موجب مشکلات بسیاری برای مردم در بورس شد و دولت از آبان ماه بیمه سهام را آغاز کرده است تا مردم بیشتر از این ضرر نکنند.

خاندوزی تصریح کرد: دولت پیگیر سیاست‌هایی است که مردم پس از این بی‌سپر و بی‌دفاع وارد بورس نشوند و رئیس‌جمهور هم به وعده‌های خود درباره‌ بورس پایبند است.

وزیر اقتصاد و دارایی درباره جزئیات طرح مولدسازی گفت: سومین جلسه هیأت عالی مولدسازی برگزار شد و اولین مجوزهای مولدسازی هم با توجه به اینکه وزرات جهادکشاورزی و آموزش و پرورش فهرست املاک مازاد و راکد و نیز فهرست پروژه‌های عمرانی که این دارایی های راکد صرف آن خواهد شد، را در اختیار داشتند، به همین دلیل در اولویت صدور مجوز قرار گرفتند.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای پروژه‌های آبخیزداری و آب‌خوان‌داری و وزارت آموزش و پرورش برای پروژه‌های ساخت مدارس جدید، از منابع مولد سازی استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایرنا، در راستای رویکرد مردمی دولت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف شدند در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم باشند. پیش از این وزرای کار، ارتباطات، دادگستری، بهداشت، کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون پارلمانی، معاون امور زنان و خانواده، معاون علمی و فناوری، معاون حقوقی رئیس‌جمهور و رؤسای سازمان حفاظت از محیط زیست، امور اداری و استخدامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان انرژی اتمی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم شدند.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها