گزارش شور دوم بودجه ۱۴۰۲ هفته اول اسفند در مجلس

کد خبر: 1203825

«شمس‌الدین حسینی» رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲: با همت و مسئولیتی که در بین اعضای کمیسیون وجود دارد، پیش‌بینی‌مان این است که در هفته اول اسفند ماه گزارش شور دوم بودجه را به صحن مجلس ارائه دهیم.

گزارش شور دوم بودجه ۱۴۰۲ هفته اول اسفند در مجلس

 رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با همت و مسئولیتی که در بین اعضای کمیسیون وجود دارد، پیش‌بینی‌مان این است که در هفته اول اسفند ماه گزارش شور دوم بودجه را به صحن مجلس ارائه دهیم.

سید شمس الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1402  در جریان حضور رییس مجلس در نشست امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402، گفت: به دلیل اینکه بتوانیم بودجه را به موقع جمع بندی کنیم و ناگزیر از ارائه بودجه چند دوازدهم نشویم با توافق هیئت رئیسه مجلس تمهیداتی اعم از اینکه زمان ارائه گزارش ها به کمیسیون‌ها از 15روز به 10 روز و موضوع گزارش شور دوم محدودیت زمانی داشته باشد، مدنظر قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق از چهارشنبه هفته گذشته بررسی جزئیات گزارش کمیسیون ها به لایحه بودجه را مد نظر قرار داد، بیان کرد: جلسات مان را در هفته گذشته 3شیفته برگزار کردیم.

وی با با بیان اینکه کمیسیون مشغول بررسی تبصره 17 لایحه بودجه در بخش درآمدی است گفت: تاکنون حدود یک سوم کار و فعالیت صورت پذیرفته و دو سوم کار در پیش است.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آتی بیان کرد :قول می‌دهیم در جریان بررسی بودجه، دقت را قربانی سرعت نکنیم ،ان شاءالله با همت و مسئولیتی که در بین اعضای کمیسیون تلفیق می بینیم، پیش‌بینی می‌کنیم در هفته اول اسفند ماه گزارش شور دوم بودجه را به صحن مجلس ارائه دهیم حسینی با بیان اینکه می کوشیم گزارش خوبی را تنظیم و به صحن مجلس ارائه دهیم گفت: سعی داریم ملاحظات را رعایت کرده و استقلال کمیسیون را هم مد نظر داشته باشیم./ تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها