تبریک رئیس‌جمهور تاجیکستان به رئیسی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب

کد خبر: 1204179

امامعلی رحمان:با کمال سرافرازی، به جناب‌عالی و تمامی مردم دوست کشورتان، به مناسبت جشن ملی جمهوری اسلامی ایران، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.

تبریک رئیس‌جمهور تاجیکستان به رئیسی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب

«امامعلی رحمان»، رئیس جمهوری تاجیکستان با ارسال پیامی‌ به «سید ابراهیم رئیسی»، رئیس جمهوری اسلامی ایران، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را  به وی تبریک گفت.

رئیس جمهور تاجیکستان در این پیام با کمال سرافرازی، به رئیس جمهور و تمامی مردم دوست ایران، به مناسبت جشن ملی جمهوری اسلامی، صمیمانه تبریک و تهنیت گفته است.

در این پیام همچنین آمده است: موجب خرسندی است که مناسبات فیمابین و همکاری‌های کشورهای‌مان در عرصه‌های مختلف به طور مؤثر گسترش یافته و جلوه‌های نو و سازنده پیدا کرده‌اند.

تحکیم و توسعه روابط فراگیر با جمهوری اسلامی ایران، یکی از اولویت‌های مهم سیاست خارجی تاجیکستان می‌باشد. ما به توسعه آتی مناسبات خود با کشور شما توجه خاص داریم و جانبدار رشد و توسعه هر چه بیشتر آن‌ها در حوزه‌های مختلف مورد توجه طرفین هستیم.

اطمینان دارم، اجرای پیگیرانه توافقات طرفین که در چارچوب مذاکرات سطح عالی در سال‌های اخیر حاصل شده است، نقش مؤثر و جدی در ارتقای سطح و کیفیت روابط نیک دو کشورهای‌ خواهد داشت.

برای جنابعالی از درگاه خداوند سلامتی و خوشبختی و پیروزی‌های روزافزون و برای مردم دوست ایران، صلح و ثبات و پیشرفت روزافزون مسئلت می‌نمایم./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها