پیام تبریک وزرای خارجه به امیرعبداللهیان

کد خبر: 1204193

وزرای خارجه مجارستان و تاجیکستان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به امیرعبداللهیان تبریک گفتند.

پیام تبریک وزرای خارجه به امیرعبداللهیان

وزرای خارجه مجارستان و تاجیکستان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به امیرعبداللهیان تبریک گفتند.

پیتر سیارتو، وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان با ارسال پیامی به حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان، فرا رسیدن روز ملی جمهوری اسلامی ایران و ۴۴ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه مجارستان همچنین در این پیام ضمن ابراز خوشحالی از تقویت همکاری‌های علمی، فرهنگی و آموزشی میان دو ملت در یک سال گذشته از طریق تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی، بر ادامه همکاری‌های مؤثر میان دو کشور تاکید کرد.

پیام تبریک وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان به امیرعبداللهیان

سراج‌الدین مهرالدین، وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان هم در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به وزیر خارجه تبریک گفت. وی طی این پیام از پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دولت‌داری، افزایش اعتبار و منزلت آن در صحنه بین‌المللی ابراز خرسندی نمود.

وی همچنین خطاب به امیرعبداللهیان گفت: اطمینان دارم که بر مبنای ارزش‌های مشترک تاریخی، فرهنگی و ظرفیت‌های فراوان دو کشور، مناسبات دوستانه و همکاری‌های چندجانبه بیش از پیش تحکیم خواهد یافت./مهر

وزرای خارجه چین، مجارستان، تایلند، مالزی و تاجیکستان در پیام‌های جداگانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به حسین امیرعبداللهیان تبریک گفتند،

پیام‌های تبریک وزرای خارجه چین، تاجیکستان، مجارستان و تایلند به امیرعبداللهیان

 وزرای خارجه چین، تاجیکستان، تایلند، مالزی و مجارستان در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیام‌های جداگانه به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه تبریک گفتند.

«چین گانگ» وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین در پیام تبریک به همتای ایرانی ضمن تبریک صمیمانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر اهمیت توسعه روابط ایران و چین تأکید کرد.

وزیر امور خارجه چین همچنین خطاب به امیرعبداللهیان گفت: مایلم با حفظ روابط نزدیک با شما، توافقات مهم سران دو کشور را برای بسط و توسعه روابط دوجانبه اجرایی کرده و مشارکت راهبردی ایران و چین را در جهت حصول به پیشرفت جدید سوق دهیم.

«سراج الدین مهرالدین» وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان هم در پیامی به حسین امیرعبداللهیان سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه جمهوری تاجیکستان در این پیام از پیشرفت چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در تمامی عرصه‌های دولت‌داری، افزایش اعتبار و منزلت آن در صحنه بین‌المللی ابراز خرسندی کرد.

وی همچنین خطاب به امیرعبداللهیان گفت: اطمینان دارم که بر مبنای ارزش‌های مشترک تاریخی، فرهنگی و ظرفیت‌های فراوان دو کشور، مناسبات دوستانه و همکاری‌های چندجانبه بیش از پیش تحکیم خواهد یافت.

به گزارش فارس، «پیتر سیارتو» وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان نیز با ارسال پیامی‌ خطاب به حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه فرا رسیدن روز ملی جمهوری اسلامی ایران و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه مجارستان همچنین در این پیام‌ ضمن ابراز خرسندی از تقویت همکاری‌های علمی، فرهنگی و آموزشی بین دو ملت در یک سال گذشته از طریق تشکیل کمیسیون مشترک اقتصادی، بر ادامه همکاری‌های موثر بین دو کشور تأکید کرد.

به گزارش فارس، معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه تایلند هم به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی برای امیرعبداللهیان ارسال کرد.

«دان پرایمودوینای» معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه پادشاهی تایلند با ارسال پیامی‌ خطاب به حسین امیرعبداللهیان، فرا رسیدن روز ملی جمهوری اسلامی ایران و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه تایلند همچنین در این پیام‌ بر عزم دولت خود برای تقویت همکاری‌های نزدیک و صمیمانه موجود و توسعه همکاری‌ها در همه زمینه‌های مورد علاقه دو طرف در جهت منافع و سعادت دو کشور و مردمان آنها تأکید کرد.

وزیر امور خارجه مالزی هم در پیامی به حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

«زمبری عبدالقادر» وزیر امور خارجه مالزی، در پیام تبریک به وزیر امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز خرسندی از روابط گرم و صمیمانه دو کشور، بر همکاری هر چه بیشتر به منظور تقویت روابط ایران و مالزی در راستای منافع هر دو ملت تاکید کرد.

وی همچنین در این پیام پیشرفت و کامیابی پایدار را برای هر دو ملت خواستار شد.

ضرورت تقویت روابط ایران و مالزی در راستای منافع دو ملت

وزیر امور خارجه مالزی ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر همکاری هر چه بیشتر به منظور تقویت روابط ایران و مالزی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، زمبری عبدالقادر، وزیر امور خارجه مالزی، در پیام تبریک به وزیر امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز خرسندی از روابط گرم و صمیمانه دو کشور، بر همکاری هر چه بیشتر به منظور تقویت روابط ایران و مالزی در راستای منافع هر دو ملت تاکید کرد.

وی همچنین طی این پیام پیشرفت و کامیابی پایدار را برای هر دو ملت خواستار شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها