خبر سردار‌ فرحی از تولید انبوه انواع موشک در وزارت دفاع

کد خبر: 1204335

جانشین وزیر دفاع از تولید انبوه انواع موشک در وزارت دفاع خبر داد و گفت: ‌‌امروز جوانان متخصص وزارت دفاع به توانمندی طراحی و ساخت رادارهای مرزی و فرودگاهی در ارتفاع کوتاه و بلند دست یافته‌اند‌.

خبر سردار‌ فرحی از تولید انبوه انواع موشک در وزارت دفاع

 سردار‌ سرتیپ پاسدار فرحی جانشین وزیر دفاع ‌در جمع راهپیمایان‌ نوشهری ‌به توان بزرگ کشور در حوزه‌‌های دفاعی اشاره کرد و اظهار داشت‌:‌ در پیش از انقلاب در کشور حتی توانایی تولید سیم خاردار نداشتیم، اما‌ امروز در اوج اقتدار دفاعی و نظامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه‌ امروز به برکت انقلاب اسلامی دیگر هیچ وابستگی به ‌خارج‌ نداریم، افزود: ‌بیش از 100 هزار جوان نخبه و با انگیزه برای ‌در ‌دانشگاه‌های تراز اول کشور در حوزه دفاعی با وزارت دفاع همکاری دارند.

‌فرحی با بیان اینکه امروز در وزارت دفاع انواع محصولات دفاعی را ‌تولید می‌کنیم، تصریح کرد: 90 درصد نیازمندی‌های دفاعی در ارتش، سپاه و انتظامی را ‌تولیدات داخلی و صنایع وزارت دفاع تامین می‌کنیم‌.

جانشین وزیر دفاع ‌به تولید انواع پهپاد‌ با مدل‌های مختلف به دست جوانان متخصص ایرانی خاطرنشان کرد: در وزارت دفاع پهپادهایی با ماندگاری پرواز چندروزه و سنجش از راه دور‌ با قابلیت  حمل سلاح تولید کرده‌ایم ‌و این قابلیت به گونه‌ای است که امروز  کشورهای پیشرفته خواهان خرید پهپاد ایرانی هستند.

وی با بیان اینکه ‌انواع موشک‌ با بردهای کوتاه و بلند را ‌به تولید انبوه رسانده‌ایم‌، ادامه داد: ‌امروز جوانان متخصص وزارت دفاع به توانمندی طراحی و ساخت رادارهای مرزی و فرودگاهی در ارتفاع کوتاه و بلند دست یافته‌اند‌.

وی با اشاره به اینکه امروز وزارت دفاع با دانشگاه‌های کشور ‌در رشته‌های فنی، مهندسی و پایه تعامل نزدیک‌ دارد تا جوانان نخبه را شناسایی ‌کندف تصریح کرد: در نوآوری نیز وارد فاز جدیدی شده و در نظام نوآوری دفاعی با شرکت‌های دانش بنیان‌ف ‌800 شهرک صنعتی و ‌100 هزار کارخانه خصوصی برای تولید محصولات دفاعی همکاری داریم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها