سردار پاکپور: امروز مردم به دشمنان گفتند که هیچ جایگاهی در جامعه ایرانی ندارند

کد خبر: 1204364

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: پیام حضور مردم در این راهپیمایی به دشمنان این بود که صدای مردم، این جمعیتی است که با شور و علاقه در خیابان‌ها حضور یافتند و حمایت خود را از این نظام اعلام کردند. لذا، این صدا را بشنوند و بدانند که در میان جامعه ایران هیچ جایگاهی ندارند.

سردار پاکپور: امروز مردم به دشمنان گفتند که هیچ جایگاهی در جامعه ایرانی ندارند

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در زاهدان، در جمع خبرنگاران گفت: امروز ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران است؛ روزی که به‌عنوان روز ملی در کشورمان شناخته می‌شود و متعلق به هیچ‌گروه و فردی هم نیست.

سردار پاکپور با اشاره به حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته، گفت: آنچه امروز ملاحظه کردم، حضور بی‌شمار مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1401 خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم در این راهپیمایی به دشمنان این بود که صدای مردم، این جمعیتی است که با شور و علاقه در خیابان‌ها حضور یافتند و حمایت خود را از این نظام اعلام کردند؛ لذا این صدا را بشنوند و بدانند که در میان جامعه ایران هیچ جایگاهی ندارند./فارس

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها