جوکار: مردم با وجود تنگناهای اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور داشتند

کد خبر: 1204565

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: مردم با وجود تنگناهای اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور داشتند و با این حضور پرشور توطئه‌های دشمنان برای ایجاد اختلاف در جامعه را خنثی کردند.

جوکار: مردم با وجود تنگناهای اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن حضوری پرشور داشتند

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با بی‌نظیر خواندن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر اثبات کردند که پای کار انقلاب و ارزش‌های اسلامی و دینی خود و نظام اسلامی خودشان هستند.

وی ادامه داد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان دادند که تنگناهای اقتصادی، نمی‌تواند آنها را از حمایت نظام باز بدارد و برای پایداری ارزش‌هایشان به صحنه آمدند و بار دیگر حماسه بزرگی را خلق کردند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال نشان‌دهنده وحدت و یکپارچگی امت اسلامی بود و مردم در راهپیمایی امسال بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیت کردند.

جوکار خاطرنشان کرد: دشمنان ما با فضاسازی رسانه‌ای و فشار اقتصادی سعی دارند که بین اقشار مختلف مردم و بین مردم و نظام تفرقه بیندازند که این فشارهای آنها نه‌تنها باعث تفرقه نشد، بلکه وحدت و یکپارچگی بیش‌تر مردم را در راهپیمایی 22 بهمن امسال به همراه داشت و مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی دیروز تودهنی محکمی به دشمنان کشور و نظام زدند.

وی افزود: مردم پای کار انقلابشان ایستاده‌اند و در مقابل توطئه‌ها، و دسیسه‌ها پایدار و مقاوم هستند و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند آنها را از مسیرشان باز دارد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها